// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

BFG 9000 از سلاح های بازی Rage 2 خواهد بود

بر اساس ویدیوی گیم‌پلی جدیدی که از Rage 2 منتشر شده BFG 9000، سلاح محبوب سری DOOM در این بازی نیز قرار خواهد داشت.

در عین حال که بین دو بازی Rage و Doom شباهت‌های بسیاری چون استودیوی سازنده، ناشر و حتی سبک تیراندازی وجود دارد، این‌طور به نظر می‌رسد که Rage 2 وجه اشتراک بیشتری را با خود همراه خواهد داشت.

در ویدیوی جالبی از سایت IGN مشخص شد که BFG 9000، اسلحه هیولاکش محبوب سری DOOM در Rage 2 نیز وجود دارد. اگرچه که این سلاح تنها در لحظات پایانی ویدیوی مذکور نمایان می‌شود، اما ظاهراً میزان آسیبش به دیوانگان دنیای Rage همان آسیبی است که به شیاطین مریخ/ جهنم DOOM موجب می‌شد.

اگر خیلی با BFG آشنایی ندارید باید گفت که این سلاح از اولین قسمت سری DOOM با این مجموعه همراه بوده است. نام BFG مخفف عبارت Big Freaking Gun (البته جای کلمه Freaking را باید با یک کلمه دیگر پر کنید!)  به معنی «سلاح بزرگ خفن» است. این اسلحه پیش از این در سری Quake نیز حضور داشته و اکنون مهمان دنیای Rage شده است. اگر کنجکاوید کارایی BFG در بازی DOOM را مشاهده کنید، بد نیست سری به این ویدیو بزنید. البته اگر از دوست‌داران شوتر اول شخص هستید و تاکنون DOOM را تجربه نکرده‌اید بهتر است همین الان دست به کار شوید و تا قبل از انتشار Rage 2 با کشتن شیاطین جهنمی در مریخ سرگرم شوید.

خوشبختانه ترکاندن دشمنان Rage 2 با BFG همانند دیگر بازی‌هایی که این سلاح را در خود داشتنند، لذت‌بخش خواهد بود. بازی Rage 2 برای انتشار در ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی برنامه‌ریزی شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده