نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

بازی Layers of Fear 2 با تاخیر برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

طبق صحبت‌های یکی از اعضای کمپانی ناشر بازی Layers of Fear 2، اثر مذکور اگر بخواهد برای نینتندو سوییچ پورت شود، هم‌زمان با دیگر نسخه‌های بازی منتشر نخواهد شد. با زومجی همراه باشید.

مدتی می‌شود که ساخت دومین قسمت از بازی ترسناک و روان‌کاوانه‌ی Layers of Fear تایید شده است؛ اثری که به‌تازگی تیم سازنده‌اش در رویداد PAX East حاضر بود و موارد بیشتری از آن به‌نمایش گذاشته شد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، رونی هابز از کمپانی ناشر بازی یعنی Gun Media، مصاحبه‌ای تازه با بلاگ دوال‌شاکرز ترتیب داده که در خلال آن، صحبت‌هایی از پورت نینتندو سوییچ بازی به‌میان آمده است که در قسمتی از آن، چنین می‌خوانیم:

بیانیه‌ی رسمی ما تا به‌اینجای کار، چنین است که خبری از انتشار پورت نینتندو سوییچ بازی در هنگام انتشار دیگر نسخه‌های کنسولی نخواهد بود.

با وجود اینکه هنوز بازی Layers of Fear 2 برای نینتندو سوییچ تایید نشده اما از صحبت‌های ناشر بازی می‌توان چنین موضوعی را نتیجه گرفت و همچنین عرضه‌ی قسمت اول بازی برای پلتفرم هیبریدی نینتندو، احتمال عرضه‌ی قسمت دوم بازی برای سوییچ را بالا برده است.

بازی Layers of Fear درباره‌ی ترس روان‌کاوانه است و با ارائه‌ی داستانی مخوف در یک فضاسازی قدرتمند با نمایش از طریق دوربین اول‌شخص، مخاطبش را درگیر می‌کند. اولین قسمت از این بازی درباره‌ی یک نقاش و ذهنیت عجیب و غریبش بود و دومین قسمت از آن، قرار است ماجراهای یک بازیگر با نام جیمی را روایت کند که در یک کشتی طلسم شده، گرفتار شده است.

تاریخ ساخته‌ی جدید استودیو Blooper Team یعنی Layers of Fear 2 هنوز مشخص نیست و در تاریخی نامعلوم، راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده