// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

پربیننده‌ ترین رویدادهای ورزش الکترونیک سال ۲۰۱۸ مشخص شدند

پربیننده‌ترین رویدادهای بخش ورزش الکترونیک یا همان eSports در سال ۲۰۱۸ مشخص شدند.

با نگاهی به آمار مربوط به مسابقات ورزش الکترونیک در سال ۲۰۱۸ می‌توان اطلاعات جالبی را به‌دست آورد. اخیرا سازمان ESC با انتشار عکسی پرطرفدارترین تیم‌های ورزش الکترونیک در سال ۲۰۱۸ را به علاقه‌مندان این بخش معرفی کرد و حالا نوبت آن است که ببینیم کدام رویدادهای سال میلادی گذشته بیشترین ساعات بازدید را به خود اختصاص داده‌اند.

جایگاه اول چارت ما در هر دو بخش بیشترین مقدار ساعات بازدید و بیشترین بیننده هم‌زمان به مسابقات League of Legends World Championship تعلق می‌گیرد. این مسابقات با داشتن ۱.۹ میلیون نفر بیننده هم‌زمان که در بازی‌ بین دو تیم IG و Fnatic رخ داد، نقطه اوج خود را تجربه کرد. در سال ۲۰۱۸ دو تیم اروپایی و یک تیم آمریکای شمالی توانستند به مرحله نیمه‌نهایی رویداد راه پیدا کنند که همین موضوع سطح جدیدی از مسابقات را به همراه طرفدارانی متفاوت، نسبت به دوره‌های قبلی همراه کرد.

Most popular esports tournaments peak viewer

بازی League of Legends در سال‌های اخیر با توجه به برنامه‌ریزی‌های مناسبی که Riot Games انجام داده است تقریبا در تمامی فصول با رقابت‌های مختلفی که به صورت لیگ و یا تورنمنت‌های فصلی برگزار می‌شوند طرفداران خود را سرگرم کرده است. این بازی همیشه سعی کرده است که با زمان‌بندی مناسب برای انتشار آپدیت‌های مختلف و ارائه رویدادهای درون بازی، رضایت بازیکنان و طرفداران خود را به همراه داشته باشد و از سمت دیگر با برگزاری مسابقات مختلف، علاقه‌مندان به تماشای بخش حرفه‌ای بازی را مشغول کند.

در جایگاه دوم این چارت شاهد حضور رویداد ELEAGUE هستیم که مربوط به بازی Counter Strike: Global Offensive است. این رویداد با داشتن ۱.۳ میلیون بیینده هم‌زمان که در زمان برگزار شدن بازی فینال رخ داد، توانسته است به صورت شوکه‌کننده‌ای رویداد The International 2018 را با یک برتری ۲۰۰ هزارتایی در جایگاه سوم قرار دهد.


منبع escharts
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده