// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵

تیم‌های راه یافته به مسابقات بازی League of Legends در رویداد LCS Spring 2019 مشخص شدند

تیم‌های فینالیست مرحله نهایی LCS Spring 2019، بازی League of Legends، مشخص شدند.

دو تیم فینالیست رویداد بهاری LCS 2019، بازی League of Legends، مشخص شدند. اولین فینالیست رویداد تیم نام آشنای Liquid، بود که بعد از شکست تیم‌ FlyQuest، در مرحله حذفی رویداد، جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کرد. در سمت دیگر Team SoloMid با کسب پیروزی در مقابل تیم‌های Echo Fox و Cloud9، راهی فینال مسابقات LCS Spring 2019 شده است. تیم Liquid، در مرحله گروهی رویداد با کسب ۱۴ برد و ۴ باخت صدرنشین بود و Team SoloMid، با یک برد کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته بود.

دانلود از آپارات

مجموعا ده تیم در رویداد LCS Spring 2019 حضور داشتند که تمامی آن‌ها مربوط‌به منطقه ایالات متحده بودند. تیم‌ها در دو مرحله با یکدیگر روبه‌رو شدند که در مرحله اول تمامی تیم‌ها به مدت سه ماه و به‌صورت رفت و برگشت با دیگر رقبای خود بازی کردند. درنهایت ۶ تیم برتر مرحله اول به مرحله حذفی راه پیدا کردند. تیم‌ها بایستی در مرحله دوم که به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود در بازی‌هایی با فرمت best-of-five با رقبای خود روبه‌رو شوند. درنهایت تیم قهرمان درکنار دریافت جایزه ۱۰۰ هزار دلاری و ۹۰ امتیاز مربوط‌به مسابقات جام‌جهانی بازی، جواز حضور در مسابقات MSI 2019 را نیز کسب خواهد کرد.

دانلود از آپارات

رویداد LCS Spring 2019 با مجموع جوایز ۲۰۰ هزار دلار در حال پیگیری است که بین ۴ تیم برتر رویداد تقسیم خواهد شد. نکته مهم‌تر مقدار امتیازی است که تیم‌های حاضر در این رویداد برای راه یافتن به مرحله اصلی مسابقات World Championship کسب خواهند کرد. مجموعا ۲۶۰ امتیاز در این رویداد بین تیم‌های اول تا ششم تقسیم خواهد شد که تیم قهرمان سهمی ۹۰ امتیازی خواهد داشت.

علاقه‌مندان به دیدن بازی فینال می‌توانند ۲۵ فروردین ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران ازطریق کانال Riot Games روی توییچ رقابت‌ها را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده