// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تیم SKT راهی فینال مسابقات بهاری بازی League of Legends در رویداد LCK 2019 شد

فینالیست‌های مرحله اصلی رویداد LCK Spring 2019 در بازی League of Legends مشخص شدند.

اولین مرحله رقابت‌های بهاری LCK 2019 اوایل فروردین به پایان رسید و پنج تیم برتر کره در بازی League of Legends از چهاردهم فروردین در مرحله دوم رویداد با یکدیگر روبه‌رو شدند. در این بخش تیم‌های SANDBOX Gaming، DAMWON Gaming، KING-ZONE DragonX، SK Telecom T1 و Griffin حضور داشتند که تیم Griffin باتوجه‌به مقدار امتیازی که در مرحله اول رویداد کسب کرده بود مستقیما راهی فینال مسابقات شد. در این بین تیم SK Telecom T1 بعد از کسب پیروزی در مقابل تیم KING-ZONE DragonX که با نتیجه ۳:۰ رقم خورد جواز حضور در فینال رقابت‌ها به‌دست آورد.

دانلود از آپارات

هر سال رویداد World Championship که جزو مهم‌ترین مسابقات ورزش الکترونیک است و تماشاچیان زیادی را به خود جلب می‌کند با حضور بهترین تیم‌های سال در بازی League of Legends برگزار می‌شود. هر تیم برای راه‌پیدا کردن به مرحله اصلی این رویداد بایستی در مسابقات فصلی شرکت کند و امتیاز لازم را دریافت کند. مسابقات LCK Spring 2019 نیز یکی از مواردی است که با مجموع ۲۵۰ امتیاز که بین پنج تیم برتر رویداد تقسیم می‌شود، جزو یکی از رویدادهای مهمی است که یکی از شانس‌های تیم‌های کره‌ای برای حضور در مرحله اصلی جام‌جهانی بازی لیگ آو لجندز است.

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ فینال می‌توانند در روز ۲۴ فروردین در ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در کانال LCK در پلتفرم توییچ این بازی را دنبال کنند. بازی‌ فینال در ورزشگاه LoL Park، شهر سئول، پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود. مجموع جوایز این دوره از رقابت‌ها چیزی حدود ۲۵۰ هزار دلار است که سهم قهرمان رویداد بیش از ۹۰ هزار دلار خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده