// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

تیم Fnatic دومین فینالیست رویداد StarSeries & i-League

سوئدی‌ها دومین فینالیست رویداد StarSeries & i-League CS:GO Season 7 هستند و بایستی فردا برای کسب عنوان قهرمانی با اوکراینی‌ها روبه‌رو شوند.

تیم Fnatic با کسب پیروزی در مقابل تیم NRG Esports به عنوان دومین فینالیست، جواز حضور در فینال هفتمین فصل مسابقات StarSeries & i-League در بازی Counter Strike: Global Offensive را به‌دست آوردند.  این تیم تا این مرحله از مسابقات فقط در یک نقشه شکست خورده است و با نتیجه بدون باخت راهی فینال مسابقات شده است. بازیکنان Fnatic قبل از رسیدن به این مرحله تیم‌های North ،Ninjas in Pyjamas و Team Vitality را شکست داده‌اند و در دو مرحله روبه‌رو شدن با تیم NRG Esports، در هر دو بازی پیروز میدان بودند.

دانلود از آپارات

بازیکنان Fnatic، در بازی نیمه‌نهایی که در مقابل نمایندگان ایالات متحده برگزار شد در دو نقشه Cache و Overpass، بازی‌ نزدیکی را انجام دادند و در هر دو نقشه با نتیجه ۱۹:۱۷ به پیروزی دست یافتند. در مجموع دو بازی JW، با ثبت بیشترین Rating، بازی و داشتن ۵۷ فرگ به عنوان بازیکن با ارزش این بازی معرفی شد. در نهایت تیم Fnatic بایستی فردا در فینال مسابقات StarSeries & i-League، مقابل تیم Natus Vincere، بازی کند.

دانلود از آپارات

فینال مسابقات فردا، ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. رویداد StarSeries & i-League CS:GO Season 7 با مجموع جوایز ۵۰۰ هزار دلار به میزبانی شهر شانگهای در حال پیگیری است که در ۶ روز گذشته میزبان شانزده تیم برتر جهان در بازی کانتر استرایک بوده است. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌ فینال می‌توانند با مراجعه به کانال Starladder، در پلتفرم توییچ به دیدن رقابت‌ها بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده