// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

Punch Out و دو بازی دیگر به سرویس آنلاین سوییچ راه پیدا می‌کنند

شرکت نینتندو با انتشار تریلری، از بازی‌های کنسول NES که قرار است در دسترس کاربران سرویس آنلاین سوییچ قرار بگیرد، رونمایی کرد.

Nintendo Switch Online در واقع سرویس آنلاین و اشتراکی نینتدو سوییچ است که یکی از ویژگی‌های مثبت آن وجود بازی‌های کنسول قدیمی نینتندو یعنی NES است. شرکت نینتندو به تازگی از بازی‌های NES جدیدی که قرار است به این سرویس راه پیدا کند، رونمایی کرد.

در مجموع سه بازی قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین ماه) در دسترس کاربران این سرویس قرار بگیرد. از مهم‌ترین آثار یاد شده در این مجموعه می‌توان به بازی محبوب Punch Out اشاره کرد. پانچ اوت در بین آثار NES به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های ورزشی این کنسول شناخته می‌شود که امروزه نیز بسیاری از کاربران از تجربه آن لذت می‌برند.

بازی بعدی، Super Mario Bros: The Lost Levels است که شاید داستانش برای شما جالب باشد. The Lost Levels در واقع همان Super Mario Bros. 2 است که در غرب عرضه شده است. حال Super Mario Bros. 2 که بسیاری از کاربران در غرب با آن آشنا هستند در واقع نسخه فرعی Doki Doki Panic است.

سومین بازی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ به Star Soldier اختصاص یافته است. این بازی که در سبک سبک شوت ام آپ در استودیو هادسون طراحی شده در سال ۱۹۸۶ میلادی برای NES منتشر شد. البته این بازی یکی از آثار کمتر شناخته شده NES است که تجربه آن خالی از لطف نیست.

سازندگان تریلری از بازی‌های یاد شده برای سرویس آنلاین سوییچ منتشر کرده‌اند که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید. اشتراک یک ساله سرویس آنلاین سوییچ با قیمت ۱۹.۹۹ در دسترس است. همچنین چندی پیش مشخص شد که کسانی که اشتراک توییچ پرایم را در اختیار دارند می‌توانند سرویس آنلاین سوییچ را به رایگان برای یک سال دریافت کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های یاد شده و همچنین سرویس جالب سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده