// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تمامی NPCهای بازی The Outer Worlds می‌توانند کشته شوند‌

استودیو آبسیدین اعلام کرده است که بدون استثنا همه‌ی NPCهای بازی The Outer Worlds می‌توانند کشته شوند.

سازندگان بازی The Outer Worlds در جریان نمایشگاه PAX East در طی اجرای گیم پلی دمو این بازی اعلام کردند که بازیکنان می‌توانند همه‌ی «کاراکترهای غیر قابل بازی» یا همان NPCها را بکشند. اعضای پنل این بازی شامل کارگردانان این بازی تیم کِین و لئونارد بویارسکی، طراح بازی چارلز استیپلز، کارگردان روایت ارشد مگان استارکز و مدیر ارتباطات استودیو آبسیدین میکی داولینگ میشد.

در حین بازی احتمال اینکه شما در منطقه‌ی Byzantium وارد مبارزه شوید بسیار کم است اما شما می‌توانید همه و هر کسی را بکشید.

همچنین در این دمو به سیستم Tactical time dilation بازی The Outer Worlds که مشابه سیستم VATS بازی Fallout است، اشاره شد. سیستم VATS باعث آهسته شدن صحنه می‌شود و قسمت‌های با پتانسیل بدن دشمن را با رنگی سبز به شما نشان ‌می‌دهد و از این طریق درصد ضربه زدن به اعضای بدن حریف را مشاهده خواهید کرد. بعد از هدف قرار دادن نقطه مشخص شده و شلیک گلوله، دوربین به شکل جالبی این تیر را دنبال می‌کند و به سوی نقطه مشخص شده می‌رود.

مگان استارکس قبلا در مصاحبه‌ای با RPG Site راجع به توانایی کشتن تمامی NPCهای این بازی صحبت کرده بود. او در جواب اینکه آیا کاراکترها یا NPCهای مرتبط با ماموریت‌های خاصی وجود دارند که بازیکن قادر به کشتن آنان نباشند گفت:

به‌عنوان یک طراح، من همیشه وسوسه می‌شوم این کاراکترها را به‌گونه‌ای بسازم که قابلیت کشته شدن را نداشته باشند اما ما این فلسفه را داریم که حس می‌کنیم برای داشتن یک تجربه‌ی بهتر از گیم پلی بازی باید به بازیکنان اجازه دهیم که بتوانند چنین کارهایی را انجام دهند.

بازی The Outer Worlds امسال روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت اما اگر اطلاعات فاش شده در صفحه‌ی استیم این بازی درست باشد، این بازی در تاریخ ۱۵ مرداد منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده