نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷

احتمال ساخت نسخه جدید Legend of Zelda با انتشار یک آگهی استخدام بالا رفت

با توجه به اعلامیه‌ای که یکی از تیم‌های سازنده‌ی Legend of Zelda: Breath of The Wild منتشر کرده است، احتمال می‌رود که قسمت جدید این مجموعه در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار داشته باشد.

بازی Legend of Zelda: Breath of The Wild یکی دیگر از آثار موفقی بود که در قالب این سری مشهور، پرطرفدار و تحسین‌شده، عرضه شد و از آن می‌توانیم به‌عنوان یکی از برترین بازی‌های نسل هشتم صنعت بازی هم یاد بکنیم. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با توجه به اعلامیه‌ای که تیم Monolith Soft، سازنده سری Xenoblade و یکی از تیم‌های سازنده‌ی Breath of The Wild، منتشر کرده احتمال می‌رود که قسمت بعدی «افسانه زلدا» در دست ساخت و مرحله‌ی پیش‌تولید قرار داشته باشد.

در این اطلاعیه که صفحه‌ی اینترنتی‌اش هم کاملا با حال و هوای مجموعه‌ی Legend of Zelda تزئین شده، درخواست برای جذب چند تکنیکال آرتیست، برنامه‌نویس، طراح، مدیر پروژه و موارد این‌چنینی دیده می‌شود. هنوز اطلاعاتی رسمی و دقیق از اینکه بازی جدید مجموعه‌ی مذکور با چه پسوندی قرار است منتشر شود در دسترس نیست اما به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده‌ی Breath of The Wild قرار است یک قسمت بزرگ و مهم دیگر از این مجموعه را تحویل گیمرها بدهد.

استودیو «مونولیث» پیش‌تر در ساخت بازی Legend of Zelda: Skyward Sword نیز دست داشته و همانطور که در ابتدا مطلب هم ذکر شد، آن‌ها با حدود ۱۰۰ نفر از اعضای خود در طراحی مراحل و خلق جهان بزرگ Legend of Zelda: Breath of The Wild هم نقش داشتند. با توجه به برنامه‌های جدیدی که نینتندو برای مجموعه‌ی زلدا دارد و آن‌ها را آغاز کرده، احتمال ساخت یک اثر جدید، شماره‌دار و مهم در تاریخ این مجموعه، یک بازی با سبک و سیاق Breath of The Wild، با انشار این اطلاعیه بیش از پیش بالا رفته است. باید بیشتر صبر کنیم و ببینیم که چه اطلاعاتی از این پروژه‌ی احتمالی به‌اشتراک گذاشته خواهند شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده