// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی های Hob و Torchlight II برای نینتندو سوییچ منتشر می شوند

با همکاری استودیو Panic Button و شرکت Perfect World بازی‌های Hob و Torchlight II در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرند.

استودیو Panic Button با ارائه نسخه نینتندو سوییچ بازی‌های شناخته‌شده‌ای همچون DOOM ،Wolfenstein II: The New Colossus و Warframe توانسته است بیش‌ازپیش در بین فعالان حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی مشهور شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو از همکاری با شرکت Perfect World و عرضه دو بازی Hob و Torchlight II روی کنسول Nintendo Switch خبر داده است.

بازی Hob در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی Runic Games روی پلتفرم‌های پی سی و پلی‌ استیشن 4 منتشر شد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی که با نام بازی Hob: The Definitive Edition شناخته می‌شود، در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) با قیمت ۲۰ دلار عرضه خواهد شد. استودیو Panic Button درکنار تغییراتی همچون کنترل‌های دوربین جدید و رابط کاربری بهبود‌یافته، ویژگی‌های پشتیبانی از HD Rumble و صفحه لمسی را به بازی مذکور اضافه کرده است. یون ایم، معاون ارشد بخش عرضه جهانی شرکت Perfect World در رابطه با انتشار بازی Hob روی نینتندو سوییچ گفته است که استودیو Panic Button با انجام این امر، دست به کار شگفت‌انگیزی زده است. تریلر معرفی بازی Hob: The Definitive Edition را در زیر تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

درکنار تریلر معرفی، استودیو Panic Button تصاویری از نسخه نینتندو سوییچ بازی Hob منتشر کرده است که در زیر قابل مشاهده هستند:

بازی Hob: The Definitive Edition

بازی Hob: The Definitive Edition

بازی Torchlight II دیگر اثری است که توسط استودیو Panic Button روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. اما این کنسول تنها پلتفرم مقصد بازی مذکور نیست و استودیو سازنده آن را در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان نیز قرار خواهد داد. بازی Torchlight II در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ روی ویندوز، مک و لینوکس منتشر شد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. روند ساخت سومین بازی سری Torchlight به‌دلیل جدایی دو تن از اعضای کلیدی متوقف شد و شرکت Runic Games تمرکز خود را به بازی Hob معطوف کرد. استودیو Panic Button تنها اعلام کرده است که نسخه مربوط‌به کنسول‌های سه شرکت نینتندو، سونی و مایکروسافت نسبت به نسخه اصلی بازی Torchlight II دارای بهبود‌هایی خواهد بود. این نسخه در تاریخ نامعلومی از فصل پاییز سال جاری عرضه می‌شود.

با این وجود که شرکت Runic Games در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت مادر یعنی Perfect World تعطیل شد، اما مشاهده ادامه حیات دو محصول شاخص و ارز‌شمند این شرکت به‌دلیل تلاش‌های استودیو Panic Button امری خوش‌حال‌کننده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده