نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع Sekiro: Shadows Die Twice با صدرنشینی

Sekiro: Shadows Die Twice، جدید‌ترین ساخته استودیو فرام‌سافتور، در هفته اول انتشارش رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان را تصاحب کرد.

سایت چارت ترک به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان را منتشر کرده که براساس آن، Sekiro: Shadows Die Twice در هفته اول انتشار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. این اتفاق، باعث شده تا The Division 2 هم یک پله سقوط را نسبت به هفته پیش تجربه کند و در جایگاه دوم قرار بگیرد. رتبه سوم هم در اختیار فیفا 19 قرار دارد که یک پله بالاتر از جایگاه هفته گذشته‌اش قرار گرفته است.

GTA V، یکی از بازی‌هایی که از همان زمان انتشار در سال ۲۰۱۳ حضور پررنگی در جدول فروش هفتگی انگلستان داشته و هفته پیش هم با صعود هفت پله‌ای به رتبه سوم رسیده بود، این هفته هم فقط یک پله سقوط داشته و در رتبه چهارم دیده می‌شود؛ جالب اینکه GTA V بالاتر از بازی جدید‌تر راک‌استار یعنی Red Dead Redemption 2 قرار گرفته است که این هفته سه پله سقوط داشته و در رتبه پنجم دیده می‌شود. 

اما در رتبه ششم، شاهد بازی Mario Kart 8 Deluxe هستیم که نسبت به هفته پیش یک پله صعود داشته است و رتبه هفتم هم در اختیار بازی The Lego Movie 2 Videogame قرار دارد که دو پله سقوط را تجربه کرده است. اما بازی‌ای که این هفته توانسته دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگردد، Forza Horizon 4 است که هفته پیش در رتبه دوازده قرار داشت و این هفته با چهار پله صعود، در رتبه هشتم دیده می‌شود. در نهایت دو رتبه پایانی جدول هم در اختیار بازی‌های Far Cry New Dawn و New Super Mario Bros. U Deluxe هستند که اولی یک پله سقوط داشته و دومی هم جایگاه پیشین خودش را حفظ کرده است. 

تغییرات و تحولات جدول و ۱۰ بازی پرفروش آن، باعث شده تا Devil May Cry 5 که هفته پیش در رتبه شِشُم بود، این هفته از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شود و در رتبه ۱۸ قرار بگیرد. همچنین این هفته به‌جز سکیرو، شاهد بازی جدید دیگری نبودیم. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۳ فروردین (۲۳ مارس) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Sekiro: Shadows Die Twiceهفته اول انتشار
۲۱The Division 2از دست دادن صدر
۳۴FIFA 19-
۴۳GTA V-
۵۲Red Dead Redemption 2-
۶۷Mario Kart 8 Deluxe-
۷۵The Lego Movie 2 Videogame-
۸۱۲Forza Horizon 4بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۸Far Cry New Dawn
۱۰۱۰New Super Mario Bros. U Deluxeحفظ رتبه هفته پیش

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده