نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه غربی One Piece: World Seeker فاقد ماموریت‌ چشمه‌های آب‌گرم این بازی خواهد بود

Bandai Namco تائید کرد که بسته‌ی الحاقی مرحله‌ی چشمه‌های آب‌گرم One Piece: World Seeker برای نسخه‌ی آمریکای شمالی این بازی منتشر نخواهد شد.

به نظر می‌رسد بازی دیگری در دام سانسورهای غرب افتاده است؛ این بار بازی جدید One Piece: World Seeker که توسط ‌Bandai Namco برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر شده، بخشی از محتوای خود را به دلیل این سانسورها نمی‌تواند در نسخه‌ی غربی عرضه کند.

محتوای مورد بحث مرحله‌ای است به نام «درمان روح» که در چشمه‌های آب‌گرم جریان دارد و در قالب یک بسته‌ی الحاقی به بازیکنانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند یا در روزهای اول انتشار تهیه کرده‌اند داده می‌شود. این بسته توسط سیستم EP!C Rewards Club شرکت ‌Bandai Namco در اختیار بازیکنانی در ژاپن، آسیای مرکزی و اروپا قرار داده شد؛ با این حال، گزارش شده است که این بسته‌ی الحاقی در نسخه‌ی آمریکای شمالی بازی وجود ندارد و تاکنون خبری نیز درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی آن منتشر نشده.

به گزارش خبرگزاری Twinfinite، باندای نامکو اخیرا تائید کرد که این بسته‌ی الحاقی در آمریکای شمالی منتشر نخواهد شد، اما هیچ توضیح یا دلیل خاصی برای حذف ماموریت مذکور از این نسخه‌ی خاص از بازی ارائه نداد. به‌ نظر می‌رسد کسانی که خیلی مشتاقند مرحله‌ی «درمان روح» را بازی کنند باید نسخه‌ی ژاپنی یا اروپایی بازی One Piece: World Seeker را تهیه کنند.

بسته‌ی الحاقی دیگر این بازی تابستان امسال منتشر خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعات خاصی درباره‌ی این بسته‌ یا دیگر بسته‌های الحاقی که ممکن است در آینده برای این بازی مجموعه وان پیس عرضه شوند، منتشر نشده است.

اخیرا عرضه‌ی بسیاری از بازی‌های ژاپنی در غرب با سانسورهایی بی سابقه مواجه بوده؛ بازی‌هایی همچون Devil May Cry 5 و Senran Kagura Burst Re: Newal مجبور به حذف بخشی از محتوای خود در نسخه غربی شدند و انتشار بازی Omega Labyrinth Z در غرب به کلی کنسل شد. در این میان بازی‌هایی همچون Fate/EXTELLA LINK زیر بار سانسور نرفتند و توانستند محتوای خود را حفظ کنند.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده