// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

قهرمانی فینال اولین مرحله لیگ Overwatch به تیم کانادایی ها رسید

قهرمان فینال اولین مرحله لیگ Overwatch در یک بازی تماشایی مشخص شد.

بازی Overwatch اولین قهرمان فصل جدید خود را معرفی کرد. فینال اولین مرحله لیگ Overwatch با پیروزی تیم Vancouver Titans در مقابل San Francisco Shock به پایان رسید. برخلاف چیزی که در بازی‌های نیمه‌نهایی شاهد بودیم، بازی فینال مسابقات به هیچ عنوان یک طرفه برگزار نشد و هر دو تیم برای پیروزی راهی میدان شده بودند. در این بازی که مانند مرحله قبلی به‌صورت best-of-seven برگزار شد و تیم‌ها در هفت نقشه مختلف با یکدیگر روبه‌رو شدند، تیم San Francisco Shock بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فقط یک قدم با قهرمانی فاصله داشت. ولی درنهایت تیم کانادایی Vancouver Titans که در این فصل با بازیکنانی کاملا کره‌ای راهی فینال شده بود با کسب نتیجه ۴:۳ عنوان قهرمانی اولین مرحله فصل دوم لیگ Overwatch را از آن خود کرد.

دانلود از آپارات

بازی‌های دومین استیج فصل جدید لیگ Overwatch از شانزدهم فروردین شروع خواهد شد

بازی‌های مرحله حذفی رویداد روی چندین پلتفرم استریمینگ مختلف از جمله توییچ به‌صورت زنده پوشش داده شد و شبکه کابلی ABC نیز درکنار ESPN و Disney XD بازی‌های مهم این فصل را به‌صورت زنده یا خلاصه شده، پخش کردند. علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل بازی فینال را به‌صورت کامل ازطریق این لینک مشاهده کنند.

مجموع جوایز مربوط‌به استیج اول لیگ Overwatch در فصل جدید ۵۰۰ هزار دلار بود که بین هشت تیم راه‌یافته به مرحله حذفی تقسیم شد و تیم Vancouver Titans سهمی ۲۰۰ هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد.

Overwatch League

تيم‌هاي برتر و جوايز اهدا شده

مقامتيمجايزه
اولVancouver Titans۲۰۰ هزار دلار
دومSan Francisco Shock۱۰۰ هزار دلار
سوم-چهارمSeoul Dynasty۵۰ هزار دلار
سوم-چهارمPhiladelphia Fusion۵۰ هزار دلار
پنجم-هشتمNew York Excelsior۲۵ هزار دلار
پنجم-هشتمBoston Uprising۲۵ هزار دلار
پنجم-هشتمAtlanta Reign۲۵ هزار دلار
پنجم-هشتمToronto Defiant۲۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده