// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی های آینده شرکت بتسدا برای استیم منتشر می شوند

شرکت بتسدا در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که بازی‌های آینده این شرکت از جمله Rage 2 و DOOM Eternal روی استیم عرضه خواهند شد.

فروشگاه اپیک گیمز از زمان راه‌اندازی‌اش تا به امروز سعی کرده است با انحصاری طلبی‌های مختلف، کاربران کامپیوتر را به‌خود جذب کند و با استیم وارد رقابت جدی شده است. یکی از دغدغه‌های کاربران این است که در آینده بازی‌ها پی سی روی چه پلتفرمی عرضه می‌شوند.

باتوجه‌به‌جدیدترین اخبار بازی، شرکت بتسدا (Bethesda)، در حساب کاربری توییتر خود در مورد عرضه بازی‌های آینده‌شان روی استیم سخن گفته است. آن‌ها اعلام کرده‌اند که بازی‌های Rage 2، Doom Eternal، Wolfenstein: Cyberpilot و Wolfenstein: Youngblood روی استیم و کلاینت مخصوص بتسدا عرضه می‌شوند. همچنین اعلام شده است که در اواخر سال جاری، بازی Fallout 76 هم روی استیم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به‌نظر می‌رسد بتسدا برای بازاریابی و فروش بهتر فال اوت 76 تصمیم گرفته است این بازی را روی استیم هم در دسترس قرار دهد.

بااین‌حال هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق تعدادی از بازی‌های ذکر شده مشخص نیست و امیدواریم بتسدا در جریان رویدادهای آینده، تاریخ انتشار دقیق‌شان را اعلام کند. نظر شما کاربران زومجی درباره رقابت میان فروشگاه اپیک گیمز و استیم چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده