نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

طراح Cuphead خواستار حضور شخصیت‌های این بازی در Super Smash Bros. Ultimate شد

جرد مولدنهاور دوست دارد شخصیت‌های بازی Cuphead را در اثر فایتینگ نینتندو ببیند.

کمپانی نینتندو چند روز قبل خبر عرضه بازی کاپ‌هد (Cuphead) را برای کنسول خود اعلام کرد و این بازی مستقل در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین ۱۳۹۸) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. همین موضوع کافی بود تا طرفداران بازی خیلی زود به فکر اضافه شدن شخصیت‌های این محصول استودیو MDHR یعنی کاپ هد و برادر او ماگ‌من در بازی Super Smash Bros. Ultimate بیفتند. در این میان طراح بازی هم از چنین موضوعی استقبال کرده است.

جرد مولدنهاور که همراه برادرش کارگردانی بازی کاپ‌هد را برعهده داشته است، در گفتگویی با گیم اینفورمر از علاقه شدید خود به دیدن شخصیت‌های بازی کاپ‌هد در اثر فایتینگ نینتندو صحبت کرده است:

رویای من تماشای کاپ‌هد و ماگ‌من در بازی Super Smash Bros. Ultimate است. شخصیت‌های آن‌ها به شکلی است که به فضای این بازی تعلق دارند.

مولدنهاور از طرفداران بازی خواسته است در صورتی که تمایل دارند شخصیت‌های کاپ هد را در بازی نینتندو ببینند، درخواست‌های خود را به این کمپانی اعلام کنند:

فکر می‌کنم اگر طرفداران چنین تقاضایی از نینتندو داشته باشند، این کمپانی هم به درخواست آن‌‌ها جواب مثبت خواهد داد؛ چرا که نینتندو همیشه از خواسته‌های طرفداران خود حمایت کرده است و این بار هم اگر بخواهد رضایت آن‌ها را جلب کند، من هم بسیار خوشحال خواهم بود که در این زمینه به آن‌ها کمک کنم. هیچ چیز اضافه‌ای هم از آن‌ها نمی‌خواهیم و تنها کافی است این موضوع را به ما اطلاع دهند و ما شخصیت‌های بازی خود را در اختیار آن‌ها خواهیم گذاشت.

در این گفتگو، کرک اسکات مدیر بخش بازی‌های مستقل نینتندو هم حضور داشت و صحبت‌های مولدنهاور از جهاتی با حالتی از طنز همراه بود، ولی در صورت به واقعیت پیوستن چنین موضوعی می‌توانیم شاهد حضور شخصیت‌های جالب دیگری در بازی محبوب نینتندو باشیم؛ بازی‌ای که در کنار شخصیت‌های معروف این کمپانی ژاپنی، مهمان‌های متنوعی هم دارد و موارد جدیدی هم از طریق DLC به بازی اضافه خواهند شد، مثل جوکر از بازی Persona 5 که در ماه آوریل به لیست مبارزین Super Smash Bros. Ultimate ملحق خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده