نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

بازی Mutant Year Zero برای نینتندو سوییچ تایید شد

بازی Mutant Year Zero که شباهت‌هایی با سری XCOM دارد، برای نینتندو سوییچ تایید شد. 

Mutant Year Zero یک بازی تاکتیکی است که از حیث گیم‌پلی و مبارزات، شباهت زیادی به سری XCOM دارد و در کنار این موارد داستان خاص خودش را هم روایت می‌کند. این بازی سال پیش برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد و توسط استودیو The Bearded Ladies Consulting خلق شده است که اعضای آن، سابقه کار روی بازی‌هایی چون Payday و Hitman را در کارنامه دارند. 

حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی و در رویداد GDC 2019، سازندگان تایید کرده‌اند که نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم منتشر خواهد شد. به طور دقیق‌تر، این نسخه قرار است در تاریخ ۴ تیر در دسترس قرار بگیرد و شامل یک بسته الحاقی هم خواهد بود که البته، این بسته برای سایر پلتفرم‌ها هم در همین تاریخ منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با جزییات بسته الحاقی بازی ارائه نشده است اما در صورتی که قبلا نسخه اصلی را خریداری کرده باشید، می‌توانید این بسته را جداگانه تهیه کنید و در غیر این‌صورت، قادر خواهید بود با پرداخت ۴۰ دلار نسخه کامل بازی را همراه با DLC جدید برای پلتفرم مورد‌نظر خودتان خریداری کنید. 

سازندگان بازی در مورد انتشار نسخه سوییچ و همچنین بسته الحاقی آن توضیحاتی ارائه کردند که به شرح زیر است:

از همان زمانی که ما کار روی ساخت این بازی را آغاز کردیم، می‌دانستیم که ویژگی‌هایش کاملا مناسب نینتندو سوییچ هستند و کنترل‌های بازی و همچنین مبارزات نوبتی آن می‌توانند به بهترین شکل روی این کنسول اجرا شوند. علاوه بر این ما قصد داریم تا در قالب بسته الحاقی بازی داستان جذاب دیگری را روایت کنیم که در آینده اطلاعات بیش‌تری در مورد آن ارائه خواهیم کرد.


منبع Wndowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده