// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷

سومین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 مشخص شد

سه تیم راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات The International 2019 مشخص شدند.

تیم Evil Geniuses بعد از قرار گرفتن در جایگاه سوم دو رویداد Major قبلی بازی Dota 2 بعد از دو تیم Virtus Pro و Team Secret به عنوان سومین تیم راه‌یافته به مسابقات The International 2019 معرفی شد. رویداد TI9 مهم‌ترین اتفاق فصل است که هر سال با بیشترین مقدار جایزه در بخش ورزش الکترونیک پیگیری می‌شود. هنوز زمان دقیق برگزاری این رویداد مشخص نیست، ولی با توجه به اینکه هشت دوره قبلی مسابقات TI در اواسط تابستان (مرداد ماه) برگزار شده است، انتظار می‌رود که فصل جدید نیز در همین بازه زمانی پیگیری شود.

هر سه تیم راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات TI در رویداد Major در حال برگزاری که با نام DreamLeague شناخته می‌شود حضور دارند و با شروع مرحله حذفی رویداد شاهد سقوط آن‌ها به بخش بازنده‌ها بودیم. با این حال تیم EG با کسب پیروزی در مقابل NiP و صعود به جمع هشت تیم برتر رویداد مقدار امتیاز (Dota Pro Circuit) لازم جهت دریافت دعوت‌نامه مسابقات TI9 را دریافت کرد. تیم Evil Geniuses بعد از حذف شدن از دور مسابقات DreamLeague و قرار گرفتن در جایگاه هشتم، ۴۵۰ امتیاز به‌دست آورد و مجموع امتیازاتش در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به عدد ۴۶۵۰ رسید.

EG

فصل جدید مسابقات The International قرار است با دعوت شدن دوازده تیم برتر بخش Dota Pro Circuit همراه باشد. با توجه به اینکه بعد از اتمام رویداد DreamLeague فقط چهار رویداد دیگر برنامه‌ریزی شده است، تیم‌ها بایستی تمام تلاش خود را برای دریافت امتیاز لازم به کار برند. در حال حاضر تیم‌هایی که ۴۲۷۱ امتیاز DPC کسب کنند، دعوت‌نامه مستقیم مسابقات TI9 را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که تیم‌هایی مانند Fnatic و PSG.LGD در صورت قرار گرفتن در بین سه تیم برتر رویداد DreamLeague، جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات The International، را کسب خواهند کرد و دو تیم Vici Gaming و Keen Gaming، نیز با کسب عنوان قهرمانی شانس حضور در مرحله اصلی TI را به‌دست می‌آورند.

بازی‌های مرحله اصلی یازدهمین فصل رویداد DreamLeague از امروز ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران با حضور ۶ تیم باقی‌مانده در مرحله نهایی پیگیری خواهند شد. در صورت تمایل می‌توانید بازی‌های این بخش را به صورت زنده از طریق کانال DreamLeague روی توییچ دنبال کنید. مجموع جوایز این دوره از مسابقات یک میلیون دلار است و در نهایت ۱۵ هزار امتیاز DPC بین شانزده تیم مرحله اصلی تقسیم خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده