// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Castle Crashers راهی پلی استیشن 4 می‌شود

استودیوی سازنده Castle Crashers علاوه بر نسخه نینتندو سوییچ از انتشار بازی روی پلتفرم پلی استیشن 4 خبر داد.

چند روز پیش استودیوی بازی‌سازی بهیماث (The Behemoth) از انتشار آرکید بیت ام آپ کلاسیکش یعنی بازی Castle Crashers برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. اکنون استودیو با توییت جدیدی به نسخه پلی استیشن 4 بازی اشاره کرده است. به علاوه توییت حاکی از آن است که در روز سه‌شنبه موارد بیشتری را شاهد هستیم. محتوای توییت را خودتان می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

سه‌شنبه با خبرهای بیشتر شما را می‌بینیم.

 (The Behemoth (@thebehemoth

این اثر مستقل مطمئناً مناسب کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود و چه بهتر که دارندگان کنسول PS4 نیز شانس تجربه بازی را داشته باشند. این اولین باری است که Castle Crashers روی یک پلتفرم از نینتندو ظاهر می‌شود. احتمالاً از آخرین باری که Castle Crashers را بازی کرده‌اید چند سالی می‌‎گذرد و مطمئناً بدتان نمی‌‎آید بار دیگر سراغ این دو بعدی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده بروید. با انتشار اخبار بازی در روز سه‌شنبه شما را در جریان خبرهای بیشتر قرار خواهیم داد.

Castle Crashers یکی از بازی‌هایی بود که سرویس ایکس باکس لایو آرکید کنسول ایکس باکس 360 را تعریف می‌کرد. بازی گزینه‌ای مناسب برای کوآپ آنلاین و آفلاین بود. شما و سه نفر از دوستان‌تان از بین کلی شخصیت بامزه یک قهرمان را انتخاب می‌کردید و با تجهیز خودتان از طیف وسیعی از سلاح‌ها دمار از روزگار دشمنان شیطانی در می‌آوردید. در ضمن یک مینی گیم بسیار جذاب هم وجود داشت که اجازه می‌داد با دوستانتان رودررو مبارزه کنید. بازی برخی المان‌های نقش آفرینی را نیز دارا بود که باعث می‌شد بارها و بارها سراغش بروید تا تمام شخصیت‌هایتان را لول آپ کنید.

اگر هنوز پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 خود را دارید می‌توانید Castle Crashers را روی این پلتفرم‌ها تجربه کنید. گفتنی است که بازی در اواخر ۲۰۱۵ راهش را به کنسول ایکس باکس وان نیز باز کرد و برای پی سی هم در دسترس قرار دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده