// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

آپدیت Beyond بازی No Man's Sky در تابستان منتشر می‌ شود

هلو گیمز اعلام کرده است که در تابستان یک آپدیت بزرگ با نام Beyond برای بازی No Man's Sky عرضه می‌شود.

بازی No Man's Sky جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که در روز عرضه نتوانست محتویات مناسبی را در دسترس کاربران قرار دهد و رفته رفته تیم سازنده سعی کرد با عرضه آپدیت‌های مختلف، محتویات جدیدی را به دست کاربران برساند و بازی خود را کامل کند. یکی از مواردی که کاربران منتظر آن بودند، عرضه حالت چند نفره به‌بازی No Man's Sky است.

حال باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، شین مورای، موسس استودیو هلو گیمز (Hello Games) در جریان یک توییت اعلام کرده است که آپدیت Beyond بازی No Man's Sky در تابستان منتشر می‌شود. در گذشته اعلام شده بود که اعضای استودیو هلو گیمز در حال کار روی سه به‌روزرسانی برای این بازی هستند. در واقع بیاند یک آپدیت بزرگ است که شامل سه آپدیت مختلف می‌شود. اولین آپدیت، No Man's Sky Online نام دارد که بخش چندنفره را به‌بازی اضافه می‌کند.

نام دو آپدیت دیگری که در دل بیاند قرار داده شده‌اند، هنوز مشخص نشده است، اما هواداران انتظار دارند که یکی از آن‌ها اضافه شدن حالت واقعیت مجازی به‌بازی No Man's Sky باشد. بازی No Man's Sky در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و رفته رفته روند تکامل را پیش گرفت. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده