نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵

بازی Control تابستان 2019 منتشر می‌شود

طبق اعلام استودیو رمدی، تاریخ انتشار تقریبی بازی Control مشخص شده و تابستان ۲۰۱۹ شاهد انتشار این بازی خواهیم بود. 

استودیو رمدی، سازنده آثاری چون Max Payne و Alan Wake، این روز‌ها سخت مشغول کار روی بازی جدیدش یعنی Control است؛ اثری که اولین‌بار در جریان نمایشگاه E3 سال گذشته معرفی شد و اثری در سبک اکشن ماجراجویی خواهد بود. در این بازی با شخصیت جسی فیدن همراه می‌شویم و باید در دنیای پر رمز و راز بازی،‌ مشغول ماجراجویی شویم. 

پیش از این اعلام شده بود که Control قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود اما حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که تابستان ۲۰۱۹ (تابستان ۹۸) شاهد انتشار این اثر خواهیم بود. این خبر توسط گیم‌اینفورمر منتشر شده که اخیرا اعضای آن بازدیدی از استودیو رمدی داشته‌اند و از این طریق از تاریخ انتشار تقریبی بازی مطلع شده‌اند. همچنین جدید‌ترین شماره از مجله گیم‌اینفورمر هم اطلاعات جامعی از بازی به‌اشتراک گذاشته است. 

با درنظرگرفتن اینکه زمان زیادی تا تابستان ۲۰۱۹ باقی نمانده، می‌توان گفت که تقریبا ۳ تا ۶ ماه زمان تا انتشار این بازی باقی مانده است. بااین‌حال معمولا در تابستان کم‌تر شاهد انتشار بازی‌های خیلی بزرگ هستیم و بعید نیست که تاریخ انتشار Control هم دست‌خوش تغییراتی شود. همچنین انتظار می‌رود تا با نزدیک‌تر شدن به انتشار بازی، سازندگان تاریخ دقیق‌تری هم به اشتراک بگذارند. 

نظرات خود را در مورد تاریخ انتشار بازی کنترل با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده