// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Vaporum برای کنسول‌ های نسل هشتم منتشر می شود

بازی Vaporum، با انتشار تریلری، به زودی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

استودیوی Fatbot Games، سازنده‌ی بازی Vaporum، از پورت شدن این بازی برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ خبر داد. این بازی در تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۶ (۲۸ سپتامبر ۲۰۱۷) در استیم منتشر شد و با استقبال خوبی از سوی بازیکنان همراه شد. این موضوع باعث شد تا این بازی برای کنسول‌ها هم در دست ساخت قرار بگیرد. در پایان این مطلب می‌توانید تریلر معرفی بازی برای کنسول‌ها را تماشا کنید.

بازی Vaporum ابتدا برای کنسول پلی‌ استیشن 4 در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ (۹ آپریل) عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و نینتدو سوییچ به ترتیب ۲۱ فروردین (۱۰ آپریل) و ۲۲ فروردین (۱۱ آپریل) خواهد بود. این بازی قیمتی معادل ۲۹.۹۹ دلار خواهد داشت.

بازی Vapourm در سبک استراتژی و Dungeon Crawler ساخته شده است. نقش شما در این بازی، مبارزه با دشمنان و در نهایت فرار از زندان است. در این میان باید پازل‌هایی را حل کنید تا بتوانید از مراحل بازی عبور کنید. در طی بازی با دشمنان گوناگونی مواجه می‌شوید که هر کدام از آن‌ها نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. در روند بازی، شما به یک exoskeleton مجهز شده‌اید. با پیشرفت در بازی می‌توانید از بین چهار نوع exoskeleton، یکی را انتخاب کنید و آن را ارتقا دهید.

این بازی اولین تجربه‌ی ساخت بازی برای استودیوی Fatbot Games محسوب می‌شود و ناشر آن شرکت Merge Games است. Merge Games پیش‌تر ناشر بازی‌هایی همچون Dead Cells، Moonlight، Riot: Civil Unrest و غیره بوده است.

اگر Vaporum را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. شما را به دیدن تریلر جذاب بازی دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده