// یکشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

جزئیات محتویات جدید بازی Hitman 2 برای ماه مارس منتشر شد

جزئیات محتویات ماه مارس بازی Hitman 2 در دسترس قرار گرفته است و شاهد اضافه شدن یک نقشه جدید به حالت Sniper Assassin خواهیم بود.

استودیو IO Interactive، به‌تازگی جزئیاتی از محتویات آینده بازی Hitman 2 در دسترس قرار داده است. با توجه به‌جدیدترین اخبار بازی، محتویات ماه مارس با یک Elusive Target جدید در دسترس کاربران قرار داده شده است. دیم باربارا الیزابت کیتینگ ملقب به The Politician، نام هدف جدیدی است که باید او را از بین ببرید. در جریان تریلر چهارمین هدف Elusive بازی هیتمن 2 گفته شده است که بازیکنان تا ده روز آینده می‌توانند The Politician را در منطقه Hawke’s Bay پیدا کنند.

نکته‌ی جالب در مورد چهارمین هدف Elusive بازی هیتمن 2 این است که دو دیم باربارا در بازی قرار داده شده است. ازاین‌رو می‌توانید هر دو شخص مورد نظر را از بین ببرید تا مطمئن شوید ماموریت خود را به‌درستی انجام داده‌اید، اما به این مورد توجه داشته باشید که امتیاز نهایی شما کمتر از اشخاصی خواهد بود که تنها هدف درست را از بین برده‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیو Elusive Target جدید Hitman 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه مشخص شده است که در تاریخ ۲۳ اسفند ماه (۱۴ مارس) یک پک چالش جدید به‌نام The Butler Did It به‌ بازی اضافه خواهد شد. چالش‌های این پک در منطقه‌ی Isle of Sgail قرار دارند و ۶ چالش مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. با تمام کردن این چالش‌ها، می‌توانید سلاح Feather Duster را به‌عنوان پاداش دریافت کنید. سلاح ذکر شده جزو سلاح‌های Melee بازی قرار دارند. همچنین یک Featured Contract جدید به‌نام Murphy’s Luck به هیتمن 2 اضافه می‌شود. بازیکنان تا تاریخ ۲۷ اسفند ماه (۱۸ مارس) فرصت دارند تا یک قرار داد برپایه ظاهر ذکر شده بسازند و آن را تکمیل کنند. در انتها یک فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۱ مارس) بهترین قرار داد ساخته شده، برای تجربه در دسترس کاربران هیتمن 2 قرار می‌گیرد.

کاربرانی که اکسپنشن پک اول یا سیزن‌پس بازی Hitman 2 را خریداری کرده‌اند، ۶ فروردین ماه (۲۶ مارس) یک نقشه جدید برای حالت Sniper Assassin را به‌رایگان دریافت خواهند کرد. در این نقشه جدید مامور 47 با یک سلاح Rifle جدید وارد نقشه‌ای تازه می‌شود که باید سه هدف مختلف به‌همراه محافظان‌شان را از بین ببرد. همچنین بازیکنان در جریان حالت مشارکتی این بخش می‌توانند در نقش Stone یا Knight در بازی قرار بگیرند و به دوستان‌شان کمک کنند. از طرفی در تاریخ ذکر شده هم یک آپدیت برای بازی Hitman 2 منتشر می‌شود که بعضی از باگ‌های بازی را رفع خواهد کرد. جزئیات این به‌روزرسانی در آینده منتشر می‌شود.

جزئیات محتویات ماه مارس Hitman 2

کاربرانی که منتظر اضافه شدن Escalation Contract جدید هستند، می‌توانند در تاریخ هشت فروردین ماه (۲۸ مارس) Escalation Contract جدید هیتمن 2 را تجربه کنند که در کلمبیا قرار دارد. در جریان قرار داد Delgado Larceny Escalation بازیکنان می‌توانند از سلاح El Matador استفاده کنند. در انتها مشخص شده است که در تاریخ نهم فروردین ماه (۲۹ مارس) یک ایلاسیو کانترکت لیگیسی به‌بازی Hitman 2 اضافه می‌شود و در شهر پاریس قرار دارد. بازیکنان ۱۰ روز فرصت دارند تا این هدف را شکار کنند و لباس Tuxedo with Gloves را به‌دست آورند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده