// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Warsaw با انتشار یک تریلر معرفی شد

استودیو Pixelated Milk از بازی Warsaw که در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکال ساخته شده است و به وقایع تاریخی کشور لهستان می‌پردازد، رونمایی کرد.

علاقه‌مندان به بازی‌های سبک نقش‌آفرینی تاکتیکال استودیو Pixelated Milk (پیکسلیتد میلک) را به واسطه بازی Regalia: Of Men And Monarchs می‌شناسند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو با انتشار یک تریلر، تازه‌ترین محصول خود را تحت نام بازی Warsaw معرفی کرده است.

بازی مذکور اثری تاریخی محسوب می‌شود که به دوران جنگ جهانی دوم و شرایطی که کشور لهستان تحت سلطه آلمان نازی قرار دارد، می‌پردازد. بازی Warsaw داستان قیام ورشو، از مهمترین اقدامات جنبش مقاومت لهستان در راستای آزادسازی این شهر در سال ۱۹۴۴ را روایت می‌کند که در قالب آن می‌توانید مفاهیمی همچون عشق، دوستی و وفاداری را مشاهده کرده و با کشمکش‌هایی که شخصیت‌ها با آن‌ها دست و پنجه کرده‌اند، آشنا شوید.

با این وجود که تریلر معرفی بازی Warsaw گیم پلی را نشان نمی‌دهد، اما انیمیشن زیبا و تماشایی را به نمایش می‌گذارد. این تریلر که در بیست و هشتمین روز از قیام ورشو جریان دارد، شخصیت زنی را مشاهده می‌کنیم که حین جنگ در شهری در حال دویدن است. در مکانی که برای از دست دادن یکی از نزدیکانش عزادار است، یک سگ آلمانی او را پیدا می‌کند. آماده شدن سگ برای حمله و تلاش شخصیت مونث برای رسیدن به اسلحه، به نمایش خیابانی که سربازان آلمانی در آن حضور دارند و شنیدن صدای شلیک گلوله ختم می‌شود. ضمیمه این تریلر که توسط استودیو انیمیشن‌سازی Human Ark ساخته شده، آهنگ Varsovie از مونیکا برودکا، هنرمند مشهور لهستانی است. تریلر معرفی بازی Warsaw که از طریق کانال یوتیوب ناشر این بازی یعنی کمپانی gaming company منتشر شده است، در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

استودیو پیکسلید میلک علاوه بر انتشار تریلر، دو تصویر از بازی Warsaw نیز منتشر کرده است که به واسطه آن‌ها می‌توانید طراحی دو بعدی زیبای بازی، شخصیت‌ها و دشمنان و ویژگی‌های آن‌ها را مشاهده کنید. استودیو سازنده این بازی را ترکیبی از سبک نقش‌آفرینی تاکتیکال و استراتژی توصیح می‌کند. علاوه بر مخفی شدن به منظور حفظ امنیت، لازم است که برای جمع‌آوری منابع، اضافه کردن اعضای جدید به تیم و درگیر شدن با دشمنان از مخفیگاه خارج شوید. تمام این موارد در شهری انجام می‌شوند که قادر هستید در تمامی آن حرکت کنید. بازیکنان ضمن اینکه می‌توانید تجهیزات و اعضای تیم را مدیریت کنند، این امکان را دارند که از یک سیستم عمیق مهارت‌های به هم پیوسته استفاده کنند. در نبرد‌های بازی Warsaw می‌توانید اعمالی همچون حمله از جناح، سنگر گرفتن، تغییر موفقیت، تنظیم برد سلاح و تعیین میزان استفاده از مهمات را انجام دهید.

بازی Warsaw

بازی Warsaw

بازی Warsaw در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده