// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

تاریخ انتشار بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy به زودی اعلام می‌شود

براساس توییت منتشر شده در صفحه رسمی مجموعه Ace Attorney هفته آینده تاریخ انتشار بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy اعلام خواهد شد.

در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 بود که کمپانی Capcom (کپکام) بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy شامل اولین سه‌گانه Phoenix Wright را معرفی کرد. با این که این بازی هم‌اکنون در کشور ژاپن منتشر شده است، اما هنوز تاریخ عرضه نسخه غربی آن اعلام نشده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پیامی در صفحه توییتر سری Ace Attorney منتشر شده است که از اعلام این تاریخ در هفته آینده خبر می‌دهد.

متن توییت منتشر شده از سوی کمپانی کپکام در صفحه رسمی مجموعه Ace Attorney به شرح زیر است:

Frank Sawhit ادعا می‌کند که صحنه قتل را دیده است، اما آیا او تاریخ عرضه بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy را هم می‌داند؟ برای اینکه بدانید او از چه چیز‌هایی باخبر است، هفته آینده برگردید.

در زمان معرفی بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy، کمپانی کپکام اعلام کرد که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد. همچنین ضمن اعلام تاریخ عرضه این بازی در کشور ژاپن، دو نسخه کالکتور از این اثر با ویژگی‌هایی همچون موسیقی متن بازی و نسخه Complete آن معرفی شد که تنها برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ قابل خرید هستند. انتظار می‌رود که رویکرد کمپانی کپکام در قبال دیگر کشور‌ها نیز مشابه ژاپن باشد و علاقه‌مندان بتوانند نسخه‌های کالکتور بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy را خریداری کنند. یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه این بازی وجود دیالوگ‌ها به دو زبان ژاپنی و انگلیسی است.

بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy در تاریخی که هفته آینده اعلام خواهد شد، روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی پیش از این در سال ۲۰۱۴ برای کنسول 3DS در دسترس قرار گرفته بود. همچنین کاربران iOS و اندروید (تنها در ژاپن) می‌توانند در قالب بازی Ace Attorney: Phoenix Wright Trilogy HD سه‌ بازی اول سری Ace Attorney را تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده