// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

Reserve Crates به بازی COD: Black Ops 4 اضافه شد

در جریان آپدیت اخیر بازی Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شده است که Reserve Crateها در قالب لوت باکس، به بازی اضافه شده‌اند.

یکی از مواردی که در بازی Call of Duty: WWII باب میل کاربران نبوده و از آن ناراضی بودند، Supply Drop بود. در واقع Supply Dropها نقش لوت باکس‌ها را در بازی ایفا می‌کردند. چندی پیش آپدیت Operation Grand Heist بازی Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس کاربران قرار گرفت و موارد جدید و خوبی را به بازی اضافه کرد، اما در این میان لوت باکس‌ها هم به بازی اضافه شده‌اند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، Reserve Crateها به بازی COD: Black Ops 4 اضافه شده‌اند که نقش همان Supply Dropها را ایفا می‌کنند. بازیکنان با پرداخت ۲۰۰ سکه کالاف دیوتی (معادل ۱.۹۹ دلار) می‌توانند Reserve Crateها را خریداری کنند. با خرید این جعبه‌ها سه آیتم مختلف از محتویات فصل‌های گذشته و فصل فعلی به‌دست می‌آورید. همچنین کاربران می‌توانند Reserve Crateها را در جریان بازی کردن هم به‌دست بیاورند، اما با باز کردن‌شان تنها یک آیتم به‌جای سه آیتم دریافت می‌کنند.

متاسفانه اعلام نشده است پس از گذشت چه مقدار زمان می‌توانید Reserve Crateها را در داخل بازی به‌دست بیاورید، اما به‌نظر می‌رسد پس از گذشت دو الی سه ساعت بازی کردن مداوم، می‌توانید یک جعبه کسب کنید. نظر شما کاربران زومجی در مورد تغییرات اخیر و اضافه شدن لوت باکس به بازی کالاف دیوتی: بلک آپس 4 چیست؟ با این‌حال استودی تری آرک (Treyarch) با به‌روزرسانی اخیر محتویات جذاب مختلفی را به بازی اضافه کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده