// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تیم G2 Esports قهرمان مسابقات Six Invitational بازی Rainbow Six Siege شد

رویداد Six Invitational 2019 بازی Rainbow Six Siege با پیروزی تیم G2 Esports در مقابل Team Empire در فینال مسابقات به پایان رسید.

شانزده تیم برتر بازی Rainbow Six Siege در هفت روز رقابتی که در مسابقات Six Invitational 2019 داشتند، قهرمان جهان را مشخص کردند. مرحله اصلی مسابقات در دو مرحله گروهی و حذفی پیگیری شد که در نهایت تیم G2 Esports با کسب نتیجه ۳:۰ در مقابل Team Empire در جایگاه نخست قرار گرفت. مسابقات Six Invitational اولین رویداد میجور سال ۲۰۱۹ و سومین فصل از سری مسابقات کمپانی ESL و Ubisoft بود که مجموع جوایز آن نسبت به دوره‌های قبلی افزایش چشم‌گیری داشت. مجموع جوایز فصل جدید دو میلیون دلار بود که قهرمان مسابقات سهمی ۸۰۰ هزار دلاری را به‌دست آورد.

Rainbow Six Siege Six Invitational 2019

در صورتی که مایل به دیدن بازپخش بازی‌های مرحله اصلی مسابقات هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش آرشیو سایت توییچ بازی مورد نظر خود را پیدا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

در مرحله اصلی مسابقات، یک رویداد جانبی نیز برگزار شد که بازیکنان ستاره مناطق شرقی و غربی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت غربی‌ها پیروز میدان شدند. تیم غرب متشکل از بازیکنان Nesk ،Astro ،Paluh ،Rampy و FoxA بود که با مربی‌گری Ranger در بازی All-Stars Match حضور پیدا کرده بود. در سمت دیگر Wokka ،UUNO ،Magnet ،ENEMY و Acez به عنوان بازیکنان ستاره شرقی حضور پیدا کرده بودند که توسط kizoku هدایت می‌شدند.

rainbow six siege esports

کاراکتر Mira با ۴۵ مرتبه بن شدن و کاراکتر Glaz با ۳۲ بار بن شدن در کل بازی‌های مرحله اصلی، کاراکترهای مدافع و مهاجمی بودند که بیشترین طرفدار را در این رویداد داشتند. دو نقشه Oregon و Clubhouse با ۱۴ بار انتخاب، پرطرفدارترین نقشه‌های بازی بودند و در سمت دیگر نقشه Consulate در ۲۰ بازی مرحله اصلی بن شد.

سری مسابقات Six Invitational بعد از سال ۲۰۱۷ که روی دو پلتفرم PC و XBOX One برگزار شد، در دو سال اخیر فقط روی کامپیوتر میزبانی شده است و فعلا برنامه‌ای برای برگزاری مسابقات روی پلتفرم‌های دیگر وجود ندارد.

Rainbow Six Siege eSports

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده
مقامتیمجایزه (دلار)
اولG2 Esports۸۰۰,۰۰۰
دومTeam Empire۳۲۰,۰۰۰
سوم-چهارمPet Nora-Rengo۱۶۰,۰۰۰
سوم-چهارمTeam Reciprocity۱۶۰,۰۰۰
پنجم-هشتمFnatic۸۰,۰۰۰
پنجم-هشتمTeam Liquid۸۰,۰۰۰
پنجم-هشتمSpacestation Gaming۸۰,۰۰۰
پنجم-هشتمEvil Geniuses۸۰,۰۰۰
نهم-دوازدهمFaze Clan۴۰,۰۰۰
نهم-دوازدهمImmortals۴۰,۰۰۰
نهم-دوازدهمMock-it Esports۴۰,۰۰۰
نهم-دوازدهمPENTA۴۰,۰۰۰
سیزدهم-شانزدهمNynjas in Pyjamas۲۰,۰۰۰
سیزدهم-شانزدهمRogue۲۰,۰۰۰
سیزدهم-شانزدهمMantis FPS۲۰,۰۰۰
سیزدهم-شانزدهمLeStream Esports۲۰,۰۰۰

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط برگزارکنندگان رویداد، چهارمین فصل مسابقات Six Invitational قرار است در فوریه سال ۲۰۲۰ (بهمن-اسفند ۹۸) برگزار شود. با توجه به حمایت طرفداران بازی، به نظر می‌رسد که احتمال افزایش مقدار جوایز و گسترده شدن مراحل مقدماتی و اصلی مسابقات وجود داشته باشد. در سال‌های اخیر بخش eSports بازی Rainbow Six Siege با موفقیت‌های زیادی همراه بوده است و زمانی که یک بازی رقابتی برای برگزاری مسابقات چند میلیون دلاری برنامه‌ریزی می‌کند، بدین معنا است که در مسیر درستی قرار دارد.

علاقه‌مندان به بازی رینبوسیکس هنوز دو رویداد مهم دیگر را در سال میلادی جاری پیش رو دارند که در ماه‌های می و سپتامبر برگزار خواهند شد. مرحله اصلی نهمین فصل لیگ حرفه‌ای و Six Major 2019 قرار است به میزبانی ایتالیا و ایالات متحده میزبانی شوند که به زودی اخبار مربوط به این دو رویداد از طریق سایت زومجی منتشر خواهند شد.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده