// دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

دموی بازی Daemon X Machina برای سوییچ منتشر شد

کمپانی نینتندو با اعلام زمان انتشار بازی Daemon X Machina، یک نسخه دمو از آن را منتشر کرد.

در جریان رویداد اینترنتی نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) که چند روز پیش پخش شد، کمپانی نینتندو اعلام کرد که دموی بازی مورد انتظار Daemon X Machina برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است.

این دمو The Prototype Missions نام دارد و شامل چهار مرحله از بازی Daemon X Machina می‌شود. دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هم‌اکنون به‌صورت رایگان می‌توانند آن را از سایت نینتندو دانلود کنند. کنیچیرو سوکودا، (Kenichiro Tsukuda)، تهیه‌کننده بازی از بازیکنان خواسته است تا نسخه دمو را تجربه کنند و در زمانی که آن‌ها سخت مشغول توسعه بازی هستند، نظرات‌شان را راجع به بازی اعلام کنند. این دمو به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کنترل Arsenal (لباس روباتیک) خود را به عهده بگیرند و یک باس فایت بزرگ را که در مرحله آخر این دمو با آن روبه‌رو می‌شوند، تجربه کنند. در توضیحات صفحه دموی بازی این چنین نوشته شده است:

در چهار مرحله سرعت بالا و هیجان‌انگیز از سیاره زمین دفاع کنید و با استفاده از Arsenal خود که یک لباس جنگی روباتیک بسیار پیشرفته و قابل شخصی‌سازی است، روبات‌هایی را که توسط هوش مصنوعی فاسد کنترل می‌شوند، شکست دهید. Arsenal خود را انتخاب کنید و آن را به انواع سلاح مجهز کنید، در این بین می‌توانید سلاح‌های بیشتری را از Arsenalهای شکست خورده دشمن به‌دست آورید و حین مبارزه برای نبرد با دشمنی که قصد دارد دنیا را به پایان برساند، استراتژی‌های مختلف پیاده‌سازی کنید.

این بازی اکشن روباتیک اولین‌ بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی نینتندو در مراسم E3 2018 معرفی شد و در آن زمان اعلام شده بود که بازی قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر گردد. حال کمپانی نینتندو مشخص کرده است که بازی در تابستان امسال در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی توسط استودیو Marvelous Fist Studios توسعه داده شده است و بازیکنان در آن باید کنترل لباس‌های روباتیک بزرگی را به عهده بگیرند و با آن‌ها پرواز و تیراندازی کنند، جاخالی دهند و تانک‌ها را در یک نبرد به‌یادماندنی به سمت دیگر تانک‌ها پرتاب کنند. لازم به ذکر است سبک حرکات سریع و موسیقی بازی شباهت بسیاری به بازی‌هایی همانند بایونتا یا Devil May Cry دارد.

Daemon X Machina

Marvelous یک توسعه‌دهنده و تهیه‌کننده انیمه ژاپنی است که در سال ۲۰۱۳ کمپانی Xseed Games را تصاحب کرد. در رابطه با بازی‌های پیشین این استودیو می‌توان به بازی‌هایی همانند Gal Metal ،The Legend of Heroes: Trailes of Cold Steel II ،Senran Kagura Burst Re:Newal و Gungrave VR اشاره کرد.

بازی Daemon X Machina تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر دموی بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده