// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶

یوبیسافت تا پایان ماه مارس 2020، حداقل سه بازی AAA را عرضه می‌کند

کمپانی یوبیسافت در جریان گزارش مالی خود اعلام کرده است که تا پایان سال مالی ۲۰۱۹ حداقل سه بازی AAA را عرضه خواهد کرد.

کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) در جریان گزارش مالی خود که در تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه) منتشر شده بود، در مورد بازی‌های AAA خود صحبت کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبی سافت بازی‌های Triple-A مختلفی را در دست ساخت ساخت دارد و گفته است که تا پایان سال مالی ۲۰۱۹ یا همان پایان ماه مارس ۲۰۲۰، حداقل سه عدد از این بازی‌ها را منتشر می‌کند.

البته یوبی سافت اعلام کرده است که در صورت خوب پیش رفتن مراحل توسعه و به‌وجود نیامدن مشکلات مختلف، چهار بازی AAA را تا پایان تاریخ ذکر شده عرضه خواهد کرد. اگر به مجموعه‌های کمپانی یوبیسافت نگاه کنیم، می‌بینیم که سالیانه نسخه‌های جدیدی از آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. به‌عنوان نمونه نسخه‌ی جدیدی Assassin's Creed و Far Cry می‌تواند دو بازی از چهار بازی مورد نظر باشد. یکی دیگر از احتمالات، بازی Beyond Good and Evil 2 است که احتمال دارد تا قبل از پایان ماه مارس ۲۰۲۰ عرضه شود.

با تمام  این تفاسیر گزینه‌های دیگری نظیر نسخه جدید Splinter Cell، Rayman و Prince of Persia هم می‌تواند مواردی باشند که یوبیسافت به‌صورت مخفیانه در حال کار کردن روی آن‌ها است. همچنین سه سال از عرضه‌ی بازی Watch Dogs 2 می‌گذرد و یوبیسافت می‌تواند برنامه‌هایی برای نسخه سوم این مجموعه داشته باشد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده