نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۵

بسته‌های الحاقی جدید بازی Captain Toad: Treasure Tracker معرفی شدند

با گذشت ۵ سال از انتشار بازی Captain Toad: Treasure Tracker، دو بسته‌ی الحاقی جدید برای آن تایید شده که یکی از آن‌ها هم اکنون در دسترس کاربران بازی قرار گرفته است.

در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان بازی Captain Toad: Treasure Tracker یعنی کمپانی نینتندو، دو بسته‌ی الحاقی جدید را برای اثر مذکور معرفی کرد. اولین بسته‌ی الحاقی بازی Captain Toad: Treasure Tracker کاملا رایگان است و حالت بازی دونفره (Co-Op) را به بازی اضافه می‌کند.در حالی که دومین بسته‌ الحاقی پولی است، چالش‌ها و مراحل جدیدی ار به بازی اضافه می‌کند. بسته‌ی الحاقی رایگان مذکور الان در دسترس بازیکنان قرار گرفته و بسته‌ی الحاقی پولی هم در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) روانه‌ بازی خواهد شد.

Captain Toad: Treasure Tracker

DLC رایگان بازی Captain Toad: Treasure Tracker یک کاراکتر ثانویه با نام Blue Toad را به بازی اضافه می‌کند که قادر است تمامی حرکات Captain Toad را انجام بدهد. حالا که بازی قرار است شکل دونفره به خود بگیرد، یک سری تغییرات هم قطعا در طراحی مراحل و پازل‌ها لحاظ خواهد شد که انجام دادن‌شان با یک دوست و همراه بدون شک جذاب و لذت‌ بخش خواهد بود.

بسته‌ی الحاقی پولی بازی، ۱۸ چالش و ۵ مرحله‌ی جدید را برای بازیکنان در نظر گرفته است که هنوز قیمت آن مشخص نشده است. بازی Captain Toad: Treasure Tracker که سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم Wii U منتشر شد، اثری الهام‌ گرفته از یکی از مینی‌گیم‌های بازی Super Mario 3D World است که در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ پورت شد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را بر روی کنسول هیبریدی کمپانی نینتندو تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده