// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Disney Tsum Tsum Festival برای نینتندو سوییچ معرفی شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی‌های دیزنی و باندای نامکو از بازی Disney Tsum Tsum Festival برای نینتندو سوییچ رونمایی کردند.

با این وجود که بازی Kingdom Hearts III تنها روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و دارندگان نینتندو سوییچ قادر به انجام این بازی نیستند، اما این دسته از بازیکنان می‌توانند یک بازی دیزنی‌-‌محور دیگر را تجربه کنند. این بازی که محصول مشترک کمپانی‌های Disney و Bandai Namco (باندای نامکو) است، با نام بازی Disney Tsum Tsum Festival شناخته می‌شود.

همانطور که از نام این بازی مشخص است، محوریت آن را عروسک‌های Tsum Tsum تشکیل می‌دهد. «سوم سوم» مجموعه عروسک‌های پر شده (پولیشی) مینیاتوری هستند که براساس مشهور‌ترین شخصیت‌های دیزنی از جمله کاراکتر‌های حاضر در آثار استودیو پیکسار ساخته شده‌اند. این عروسک‌ها در ابتدا در کشور ژاپن عرضه شدند و در نهایت به کشور‌های دیگر نیز راه یافتند.

سازندگان برای بازی Disney Tsum Tsum Festival محتویات متعددی را در نظر گرفته‌اند. در این بازی مینی‌ گیم‌های مختلفی همچون هاکی روی میز و کرلینگ وجود دارد که با استفاده از شخصیت‌های Tsum Tsum می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. در کنار این محصول، بازی موبایل Disney Tsum Tsum که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ روی پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه شد، نیز وجود دارد. ویژگی قابل توجه این است که برای تجربه این بازی لازم است کنسول نینتندو سوییچ را به صورت عمودی در دست بگیرید. در زمان نگارش این مطلب خبری در رابطه با امکان لینک حساب کاربری و انتقال پیشرفت در نسخه موبایل بازی Disney Tsum Tsum به بازی Disney Tsum Tsum Festival اعلام نشده است.

تعداد Tsum Tsum‌های موجود در بازی موردی است که مسلما جلب توجه خواهد کرد؛ زیرا کمپانی دیزنی اقدام به ساخت عروسک‌هایی با محوریت شخصیت های مارول و جنگ ستارگان کرده است. از دیگر ویژگی‌های بازی Disney Tsum Tsum Festival می‌توان به امکان تجربه برخی حالت‌ها به صورت آنلاین اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای انجام این کار باید اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را در اختیار داشته باشید. تریلر معرفی بازی Disney Tsum Tsum Festival را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Disney Tsum Tsum Festival در روز نامعلومی از ماه سپتامبر ۲۰۱۹ (بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۸ مهر ۱۳۹۸) به صورت انحصاری روی کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده