نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

محتویات پس از عرضه بازی Trials Rising مشخص شدند

دو بسته‌ی الحاقی بزرگ که شامل نقشه‌ها و آیتم‌های تزئینی مختلفی می‌شوند، از مواردی هستند که پس از عرضه‌ی بازی Trials Rising در دسترس بازیکنانش قرار خواهند گرفت.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو RedLynx سازنده‌ی بازی Trials Rising محتویات پس از عرضه‌ی این اثر را مشخص کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به پیست‌ها و آیتم‌های تزئینی مختلف اشاره کرد.

با عرضه‌ی expansion pass بازی، کاربران به دو بسته‌ی الحاقی بزرگ و دو پکیج آیتم‌های تزئینی دسترسی خواهند داشت. اولین بسته‌ی الحاقی بازی Trials Rising Sixty Six نام دارد و پیست‌ها، Contractها و ایتم‌های تزئینی با طرح فوتبال آمریکایی را به بازی اضافه می‌کند.

دومین بسته‌ی الحاقی بازی با نام Crash & Sunburn در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این بسته‌ی الحاقی هم یک‌سری پیست مختلف و جدید از سرزمین‌های جنگلی پرو تا مناطق یخی آنتاراکتیکا را به بازی خواهد آورد. چالش‌ها و دو موتور جدید در کنار یک پوشش با تم Explorer از دیگر محتویات این بسته‌ی الحاقی هستند. دو پکیج آیتم‌های تزئینی بازی Samurai Item pack و Stuntman Item Pack نام دارند که تمامی محتویات‌شان، آِیتم‌های تزئینی است و یک موتور هم به لیست‌ موتورهای بازیکنان اضافه می‌کنند.

هنوز تاریخ انتشار بسته‌های الحاقی بازی مشخص نشده است اما، از طریق خرید نسخه‌ی Gold Edition بازی می‌توانید به سیزن‌پس ۳۹.۹۹ دلاری آن دسترسی داشته باشید.

البته که کاربران نیازی نیست برای بهره بردن از محتویات پس از عرضه‌ی بازی، سیزن‌پس یا بسته‌های الحاقی آن را تهیه کنند و یوبیسافت درنظر دارد تا با انتشار فصل‌ها و رویدادهای ویژه‌‌ی رایگان برای بازی، تجربه‌ی Trials Rising را پویا و سرزنده نگه‌دارد. در کنار محتویات ویژه‌ی پس از انتشار که آن‌ها را بررسی کردیم، سازندگان یک‌سری چالش‌های هفتگی را هم هر هفته در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند که انجام دادنش پاداش‌هایی مثل پول رایج بازی و مواردی از این‌دست را در پی دارد. در کنار چالش‌های هفتگی، می‌توانید در رقابت‌های فصل‌های مختلف بازی که فعلا چهار فصل برایش درنظر گرفته شده، شرکت کنید و حرکات و آیتم‌های تزئینی جدیدی را برای کاراکتر و موتور خود آزاد کنید.

بازی Trials Rising در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) راهی ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده