نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

پایان همکاری پلاتینیوم گیمز و Cygames در ساخت بازی Granblue Fantasy: Relink

با پایان همکاری پلاتینیوم گیمز با استودیو Cygames در ساخت بازی Granblue Fantasy: Relink، ساخت اثر مذکور بدون دخالت پلاتینیوم گیمز پیش خواهد رفت.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مواردی در فضای مجازی مشاهده و منتشر شده که پایان همکاری پلاتینیوم گیمز و Cygames در ساخت بازی Granblue Fantasy: Relink را تایید می‌کنند.

اگر به بلاگ رسمی بازی Granblue Fantasy: Relink سر بزنید می‌بینید که لوگوی استودیو پلاتینیوم گیمز از آن حذف شده است. استودیوهای پلاتینیوم گیمز و Cygames هم در بلاگ‌های خود با انتشار یک بیانیه‌، پایان این همکاری را رسما اعلام کردند. در بیانیه‌ی رسمی استودیو Cygames چنین آمده است:

کمپانی ساخت و انتشار بازی Cygames واقع در توکیو، اخیرا با استودیو بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز در ساخت Granblue Fantasy: Relink همکاری‌هایی داشته است. Cygames در ادامه و به‌صورت کامل، عهده‌دار این پروژه خواهد بود و به‌تنهایی مراحل ساخت بازی مذکور را پیش خواهد برد.

استودیو Cygames در ادامه‌ی این مسیر، به تعهد خود مبنی بر ارائه‌ی اثری درخور انتظارات هواداران و بازیکنان سراسر جهان پایبند خواهد ماند.

پلاتینیوم گیمز هم در بلاگ رسمی خود چنین بیانیه‌ای را منتشر کرده است:

ما، استودیو بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز که در ساخت بازی Granblue Fantasy: Relink با استودیو Cygames همکاری می‌کردیم، حالا پایان قراردادمان با این پروژه را به‌طور رسمی اعلام می‌کنیم. از حالا به بعد، استویدو Cygames ساخت بازی مذکور را پیش خواهد برد.

از کسانی که تا امروز به این پروژه علاقه نشان دادند تشکر می‌کنیم و می‌خواهیم که تا پایان یافتنش، به حمایت کردن از آن ادامه بدهند.

با وجود جدایی صورت‌گرفته میان دو سازنده‌ی بازی، هواداران نباید نگران تاخیرهای احتمالی در عرضه‌ی بازی باشند چرا که روند ساخت Granblue Fantasy: Relink مثل قبل درحال طی شدن است و در زمان مقرر، بازی منتشر خواهد شد. این بازی ابتدا قرار بود سال ۲۰۱۸ منتشر شود که پس از تاخیر ایجاد شده، هنوز مشخص نیست در چه تاریخی در دسترس هوادارانش قرار خواهد گرفت. تا به اینجای کار، تنها پلی استیشن 4 به‌عنوان پلتفرم مقصد بازی معرفی شده و قبل از دیگر پلتفرم‌های احتمالی، بازی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. احتمال می‌رود که پلتفرم‌های بیشتری در آینده و در کنار پلی استیشن 4 به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد بازی معرفی شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده