نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Assassin's Creed: Odyssey به زودی میزبان حالت نیو گیم پلاس خواهد شد

با توجه به مطلبی که در توییتر رسمی بازی Assassin's Creed: Odyssey منتشر شده، حالت نیو گیم پلاس در ماه جاری میلادی راهی بازی مذکور خواهد شد.

به‌تازگی و درجریان آخرین اخبار بازی، اکانت توییتر بازی محبوب و تحسین‌شده‌ی Assassin's Creed: Odyssey، ساخته‌ی کمپانی یوبیسافت، با انتشار یک توییت خبر اضافه شدن حالت نیو گیم پلاس به این بازی را اعلام کرد. طبق اعلامیه‌ی Ubisoft، حالت مذکور در ماه میلادی جاری (بهمن-اسفند) به بازی اضافه خواهد شد و بازیکنان می‌توانند بازی را با همان آیتم‌ها و سطحی که دارند، با یک درجه‌ی سختی بالاتر دوباره شروع کنند.

یوبی سافت هنوز اطلاعات بیشتری را از حالت New Game Plus منتشر نکرده است و گفتنی است که هفته‌ی آینده‌ی میلادی، اطلاعاتی جدید از جزئیات و زمان انتشار حالت مذکور در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. با توجه به عظمت بازی و غنای محتوایی‌اش، قرار دادن این حالت یک اقدام کاملا درست از یوبیسافت خواهد بود.

بازی Assassin's Creed: Odyssey در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده چنین می‌خوانیم:

یوبی‌سافت کبک توانسته با الهام از ویژگی‌های مثبت اساسینز کرید اوریجینز و اضافه کردن ویژگی انتخاب دیالوگ و تغییرات مثبت در گیم‌پلی بازی، اوریجینزی کامل‌تر،‌ بهتر و کم‌باگ‌تر را منتشر کند. اودیسی چه در بخش داستانی با پایان‌های مختلف، موجودات اساطیری و انواع و اقسام دشمنان شما را غافلگیر می‌کند و هرچند دوربین اعصاب خردکن و باگ‌های گاه‌ و بی‌گاه دارد، اما بی‌شک یکی از بهترین‌های اساسینز کریدهایی محسوب می‌شود که تا کنون منتشر شده است.

بازی Assassin's Creed: Odyssey را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده