// جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

دموی محدود Tetris Effect دوباره در دسترس قرار گرفت؛ بازی تخفیف خورد

دموی Tetris Effect دوباره به شکل رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و کسانی که از آن لذت ببرند می‌توانند این بازی معمایی را با تخفیف خریداری کنند.

استودیوهای مونستارز اینک (.Monstars Inc)، رزونار (Resonair) و انهنس (Enhance) آخر این هفته دموی محدود بازی Tetris Effect را باز گردانده‌اند. دسترسی به این دمو که نمونه کوچکی از هر بخش بازی را شامل می‌شود، از امروز آغاز شده و تا صبح ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) ادامه خواهد داشت. به علاوه بازی با ۲۵ درصد تخفیف فروخته می‌شود.

دمو سه مرحله از کمپین اصلی بازی، تحت عنوان Journey Mode به همراه Marathon و Mystery از بخش‌ Effect Mode را شامل می‌شود. در بازی کامل ۲۷ مرحله در حالت Journey و بیش از ۱۰ حالت Effect وجود دارد. بازیکنان می‌توانند بازی را در کنسول پلی استیشن 4 پرو با کیفیت 4K HDR یا به وسیله هدست‌ PSVR به شکل واقعیت مجازی تجربه کنند.

Tetris Effect یک هفته قبل از عرضه کاملش نیز دموی مشابهی داشت که با انتشار مستند کوتاهی در مورد تأثیر Tetris روی زندگی مردم مصادف بود. این دمو به معنای واقعی محدود است و پس از صبح دوشنبه بلااستفاده می‌شود. گفتنی است که بازی برای اولین بار با ۲۵ درصد تخفیف برای فروش در دسترس قرار گرفته است و به بازیکنان اجازه می‌دهد این اثر معمایی را تنها با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند. تخفیف در حال حاضر اعمال شده و شما می‌توانید از طریق این لینک به فروشگاه PSN برای خرید با تخفیف متصل شوید.

Tetris Effect پس از انتشار توانست نظر مثبت منتقدین را جلب کند و در تجربه VR طراحی قابل قبولی ارائه دهد. اگر از طرفداران ژانر معمایی هستید حتماً در این روزها دموی بازی را تجربه کنید؛ مطمئن باشید ارزش وقتتان را خواهد داشت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده