// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

Titanfall 3 ساخته نمی‌شود؛ تمرکز کامل ریسپاون روی بازی Apex Legends

استودیو ریسپاون اعلام کرده است که بازی Apex Legends در حال حاضر اولویت این تیم است و بازی Titanfall 3 در دست ساخت قرار ندارد.

پس از شایعه شدن یک بازی بتل رویال که در جهان Titanfall روایت می‌شود، دیشب بازی Apex Legends به‌صورت کامل رونمایی شد. در این میان عده‌ای از کاربران همچنان منتظر بازی Titanfall 3 هستند که توسط استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) معرفی شود. همچنین سایت کوتاکو اعلام کرده بود که انتظار دارد Apex Legends یک فاصله میان بازی Titanfall 2 و Titanfall 3 باشد. با این‌حال تیم توسعه‌دهنده بازی Apex Legends طی گفت‌وگوی خود با یوروگیمر و VG247 اعلام کرده است که در حال حاضر بازی تایتان فال 3 در دست ساخت نیست.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، مکِی مک‌کاندیش، کارگردان هنری استودیو ریسپاون، اعلام کرده است که بازی Apex Legends توسط تیم سازنده تایتان فال توسعه داده شده است و تیم دیگری مشغول به ساخت قسمت سوم این بازی نیست. اگر این تیم یک جای خالی کوچک را به‌وجود بیاورد، شاید در آینده شاهد توسعه یافتن بازی Titanfall 3 باشیم. از طرفی درو مک‌کوی، تهیه کننده ارشد استودیو ریسپاون، در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که چرا بازی Apex Legends در چنین روزی معرفی و رونمایی شده است. وی در این باره می‌گوید:

عده‌ای از کاربران بر این عقیده هستند که بازی‌های زیادی با محوریت بتل رویال در بازار وجود دارند یا در حال کمرنگ شدن هستند. از طرفی عده‌ای دیگر می‌گویند که ما در حال کار روی تایتان فال 3 هستیم. این چیزی است که ما در حال کار روی آن هستیم؛ پس از خریده شدن توسط الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در حال کار روی یک بازی رایگان هستیم که لوت باکس‌های مخصوص به‌خودش را دارد و تایتان فال 3 هم نیست. این یک فرمول عالی برای بازار است. بازی را عرضه کنید و بگذارید هواداران آن را تجربه کنند.

مکِی مک‌کاندیش در ادامه صحبت‌های خود به آینده تایتان فال امیدوار است. وی بر این باور است که داستان این مجموعه همچنان ادامه خواهد داشت و احتمال دارد یک تیم دیگر وظیفه‌ی توسعه این بازی را بر عهده بگیرد. با تمام این تفاسیر استودیو ریسپاون و الکترونیک آرتز اعلام کرده‌اند که Apex Legends اثری است که با هر بار تجربه‌ی کاربران داستانی مجزا را روایت می‌کند. درو مک‌کوی اعلام کرده Apex Legends جایی است که شما با یک برنامه و استراتژی وارد می‌شوید، اما در انتها یک داستان جدید را برای خود رقم خواهید زد. همچنین Apex Legends اثری است که می‌توان از آن در بلند مدت هم پشتیبانی کرد. در انتها می‌توانید ویدیو مربوط به توضیحات تیم سازنده در مورد بازی Apex Legends و نحوه‌ی ساخت کاراکترها و جهان بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده