// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

بازی CoD: Black Ops 4 این آخر هفته Merit دوبرابر خواهد داشت

به دنبال آخر هفته Double XP استودیوی تری‌آرک این هفته Double Merit را برای حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 فعال می‌کند.

در هفته گذشته بازیکنان بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌توانستند از مزایای XP دوبرابر استاندارد و XP دوبرابر اسلحه در حالت چندنفره استفاده کنند، اما گزینه‌های خاصی برای بازیکنان حالت بتل رویال Blackout وجود نداشت. اکنون استودیوی تری‌آرک (Treyarch) با فعال سازی «مریت» دوبرابر یا Double Merit (نوعی امتیاز تجربه)، رویدادی را برای بازیکنان حالت بتل رویال در نظر گرفته است.

اگر اطلاع زیادی از مریت ندارید، باید گفت بازیکنان Call of Duty Black Ops 4  براساس اچیومنت‌هایی که در بازی به دست می‌آورند، مریت کسب می‌کنند. کیل‌ها، چالش‌ها و رسیدن به جایگاه خاص در مسابقات،‌ همگی به عنوان مریت محسوب می‌شوند و تمامی ‌آن‌ها در این آخر هفته دوبرابر خواهند بود. در عین حال که با  لول آپ در Blackout محتوای زیادی برای دسترسی وجود ندارد، باز هم دسترسی آسان‌تر به لول بالا خالی از لطف نیست.

این رویداد هم مثل دیگر آخر هفته‌های Double XP، از جمعه ۱ فوریه و ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت نیویورک (۱۲ بهمن، ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران) تا دوشنبه ۴ فوریه ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت نیویورک (۱۵ بهمن، ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران) ادامه خواهد داشت.

Call of Duty Black Ops 4 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. برخلاف بیشتر محتواهای جدید این بازی، آخر هفته Double Merit به شکل همزمان برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده