// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

جزئيات بتای بازی The Division 2 منتشر شد

بتای خصوصی بازی The Division 2 از تاریخ ۱۸ بهمن ماه به‌مدت چهار روز در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

بازی The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود، اما کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی بتای خصوصی این بازی با حال و هوای دیویژن 2‌ آشنا شوند. کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی The Division 2، جزئیات بیشتری را از بتای خصوصی این بازی منتشر کرده است.

کاربران واجد شرایط از تاریخ ۱۸ بهمن ماه (هفت فوریه) و ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران می‌توانند بتای بازی The Division 2 را تجربه کنند. همچنین این بتا از ۲۴ ساعت قبل از عرضه برای پری‌لود در دسترس قرار می‌گیرد تا کاربران در این مدت بازی را دانلود کنند و در روزهای فعال بودن بتای خصوصی The Division 2، وقت‌شان صرف دانلود بازی نشود. کمپانی یوبی سافت در ادامه اعلام کرده که بتای خصوصی دیویژن 2 به‌مدت چهار روز در دسترس است.

از نظر محتوا، بازیکنان می‌توانند دو مرحله‌ی اصلی و پنج ماموریت فرعی را انجام دهند. همچنین یک سری فعالیت‌های دیگر هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. سه دارک زون در نظر گرفته شده برای دیویژن 2 بیان‌گر حالت PvPvE بازی است که یوبیسافت برای کاربران در نظر گرفته است. همچنین از طریق حالت Skirmish می‌توانید تجربه‌ی PvP بیشتری را کسب کنید. در انتها مشخص شده است که در تاریخ ۱۹ بهمن ماه (هشت فوریه) هم یک محتوای دیگر از بازی اصلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین بازیکنان می‌توانند تا سطح ۳۰ بازیکنان خود را ارتقا دهند.

در این نسخه دشمنان شما فرقه‌ای از سربازان هستند که می‌خواهند دموکراسی را از بین ببرند. به‌عبارتی داستان بازی هفت ماه پس از وقایع نسخه‌ی پیشین روایت می‌شود و واشنگتن دی‌سی در خطری جدی به‌سر می‌برد. حال بازیکنان در نقش سربازان دیویژن به‌عنوان آخرین امید مردم ظاهر می‌شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده