// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

نسخه ۸.۱ بازی World of Warcraft به صورت کامل در دسترس قرار گرفت

نسخه ۸.۱ بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth که با نام Tides of Vengeance شناخته می‌شود به صورت کامل در اختیار علاقه‌مندان بازی قرار گرفت.

بخش‌هایی از جدیدترین به‌روزرسانی بازی World of Warcraft که با نام Tides of Vengeance، در جریان رویداد BlizzCon 2018 معرفی شده بود، هفته گذشته در اختیار علاقه‌مندان بازی قرار گرفت. شب گذشته فصل جدید بخش PvP و Mythic Dungeon نیز به صورت کامل منتشر شد. مهم‌ترین بخش مورد انتظار علاقه‌مندان بازی، باز شدن Raid جدید بود که با نام Battle for Dazar'alor شناخته می‌شود. Raid جدید بازی در هفته گذشته با دو حالت Normal و Heroic در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود و شب گذشته با باز شدن حالت Mythic، تیم‌های فعال در بازی را به چالش دعوت کرد. در حال حاضر گیلدهای معروفی مانند Limit و Method برای به‌دست آوردن عنوان بهترین Guild بازی در حال تلاش هستند تا خود را به طرفداران‌شان ثابت کنند. در زمان نوشته شدن این مطلب گیلد Limit با ثبت رکورد ۸/۹ صدرنشین این رقابت است و ۲ گیلد Pieces و Method با ثبت رکورد ۷/۹ در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. گیلد Method بار دیگر به لطف Red Bull Esports در استودیو ورزش های الکترونیکی مستقر شده است و تمامی مراحل پیشرفت خود را به صورت زنده بر روی کانال توییچ خود، استریم می‌کند.

 Method Sco

فصل جدید Mythic Dungeon که دومین فصل آن در نسخه Battle for Azeroth خواهد بود، از ۲ بهمن شروع شده است. با تغییرات جدیدی که کمپانی بلیزارد قبل از انتشار نسخه ۸.۱ اعلام کرده بود، بازیکنان بایستی در فصل جدید با یک Affix کاملا متفاوت به نام Reaping روبه‌رو شوند. در فصل دوم دیگر خبری از Infested نخواهد بود و Reaping قرار است در سیاه‌چال‌های بالای ۱۰ چالش جدید بازیکنان علاقه‌مند به بخش Mythic Dungeon باشد. تمامی سیاه‌چال‌‌های آخرین نسخه بازی چیزی نزدیک به ۳۰ درصد قوی‌تر شده‌اند و بازیکنان در هفته اول انتشار نسخه Tides of Vengeance با اتمام دانژن‌های ۵+ می‌توانند در پایان هر سیاه‌چال آیتم ۳۸۵+ به‌دست آورند و خود را برای شروع Raid جدید در حالت Mythic آماده کنند. لازم به ذکر است که با شروع هفته دوم تمامی بازیکنان می‌توانند از سیاه‌چال‌های ۱۰ یا بالاتر آیتم‌های ۴۰۰+ دریافت کنند.

فصل دوم بخش PvP نیز با تغییراتی همراه بود و جوایز جدیدی را به همراه خواهد داشت. بازیکنان با بازی کردن در مدهای مختلف این بخش، مانند آرناها، Battleground و شرکت در درگیری‌هایی که بین Horde و Alliance رخ می‌دهد، جوایز جدیدی مانند Mount و تجهیزات دریافت خواهند کرد. محتوای بخش PvP نیز مانند Mythic Dungeon به صورت هفتگی پیشرفت خواهد کرد که در این بخش مراحل اضافه شدن و پیشرفت بازیکنان برای دریافت تجهیزات قوی‌تر، کمی بیشتر زمان خواهد برد. به عنوان مثال بازیکنان در هفته‌های اول نمی‌توانند آیتم‌های ۴۰۰+ را از داخل جعبه‌های هفتگی خود دریافت کنند و بایستی تا هفته دهم صبر کنند.

خبر بدی که در این بین به گوش رسید تاخیر در زمان انتشار دو نژاد جدید بازی بود که با نام‌های Zandalari Trolls و Kul Tiran Humans معرفی شده‌اند. نژادهای جدید بازی قرار است در نسخه ۸.۱.۵ در دسترس قرار گیرند و تمام بازیکنانی که مراحل پیش‌نیازهای لازم را سپری کرده باشند، می‌توانند کاراکترهای جدید خود را با انتشار نسخه بعدی بسازند.


منبع blizzard
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده