نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کمپانی سیگیت هارد اکسترنال مخصوصی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌کند

کمپانی سیگیت با همکاری سونی هارد اکسترنال مخصوصی برای پلی استیشن 4 تولید کرده است که دو ترابایت ظرفیت دارد.

نسل فعلی کنسول‌های بازی از همان روزهای اول با مشکلات بزرگی در مورد ظرفیت هارد دیسک‌ها همراه بودند. در حالی که روز به روز به تعداد مشتریان بازی‌های دیجیتالی افزوده می‌شود و آن‌ها نیاز به فضای زیادی برای دانلود بازی‌ها دارند، کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با ظرفیت‌هایی عرضه شدند که بازیکن‌ها را با مشکلاتی مواجه می‌کردند و همین موضوع باعث شد خیلی‌ها به سراغ استفاده از هارد دیسک‌های ثانویه بروند. اکنون طبق آخرین اخبار بازی، قرار است به زودی شاهد عرضه هارد اکسترنال مخصوصی برای پلی استیشن 4 باشیم که کمپانی سیگیت (Seagate) آن را با همکاری سونی تولید کرده است.

این هارد دیسک که با عنوان Game Drive شناخته می‌شود و دو ترابایت ظرفیت دارد، برای استفاده در همه مدل‌های پلی استیشن 4 از نوع معمولی تا اسلیم و پلی استیشن 4 پرو بهینه‌سازی شده است با کنسول‌هایی که به‌روزرسانی ۴.۵۵ یا بالاتر دارند کار می‌کند. برای استفاده از آن هم نیازی به فرمت کردن و انجام کارهای جانبی نیست و از همان ابتدا برای استفاده آماده است.

البته این اولین هارد اکسترنال سیگیت برای کنسول‌های این نسل نیست و این کمپانی چند سال قبل هم مدل مخصوصی برای ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 ساخته بود.

Game Drive هفته آینده عرضه خواهد شد و قیمت هارد مذکور هم ۸۹.۹۹ دلار خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده