// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر هنگام عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی My Memory of Us منتشر شد

به مناسب عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی My Memory of Us، کمپانی Crunching Koalas به عنوان ناشر این بازی، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

پس از مدت‌ها انتظار بازی My Memory of Us روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. اما این نقطه پایانی برای این بازی نیست و از امروز دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز قادر به تجربه این بازی هستند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و به مناسبت این اتفاق، کمپانی Crunching Koalas که وظیفه انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی My Memory of Us را بر عهده دارد، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است.

کاربران کنسول Nintendo Switch می‌توانند با مراجعه به صفحه بازی My Memory of Us در فروشگاه نینتندو اقدام به خرید این بازی با قیمت ۱۵ دلار کنند. به واسطه رابطه نزدیک کمپانی Crunching Koalas با کمپانی‌های Devolver Digital و Curve Digital که به ترتیب بازی‌های GRIS و Beholder: Complete Edition را منتشر کرده‌اند، دارندگان این دو بازی می‌توانند بازی My Memory of Us را در مدت محدود با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند. تریلر نسخه نینتندو سوییچ این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی My Memory of Us اثری در سبک پازل ساید اسکرولینگ است که تماما با دست طراحی شده است. در این بازی وظیفه دارید با استفاده از توانایی‌های منحصر‌به‌فرد شخصیت‌های اصلی که دو کودک معصوم و آسیب‌پذیر هستند، برای بقا تلاش کنید. این بازی در شهری جریان دارد که مورد حمله گروهی از ربات‌ها به رهبری The Evil King قرار گرفته است و شخصیت‌های اصلی که به این دلیل از هم جدا شده‌اند، باید راهی برای کنار هم بودن و زنده ماندن پیدا کنند. از بین نقاط قوت بازی My Memory of Us که باعث می‌شود نسبت به خرید آن اقدام کنید، حضور پاتریک استوارت به عنوان راوی است. 

کاربران پلتفرم کامپیوتر می‌توانند با مراجعه به فروشگاه استیم بازی My Memory of Us را با قیمت ۱۸ دلار خریداری کنند. نسخه مربوط به کنسول‌های PS4 و Xbox One از طریق صفحه مربوطه در فروشگاه‌های پلی استیشن و مایکروسافت با قیمت ۲۳ دلار به فروش می‌رسد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده