نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

بازی Far Cry New Dawn قرار نیست بسته الحاقی دریافت کند

کارگردان بازی Far Cry New Dawn به تازگی اعلام کرده که این اثر قرار نیست همانند بازی قبلی این مجموعه یعنی Far Cry 5 بسته‌های الحاقی متعددی دریافت کند. هیچ‌گونه بسته‌ی الحاقی‌ای پس از عرضه برای این بازی ساخته نمی‌شود.

بازی Far Cry 5، ساخته‌‌ی Ubisoft که به اعتقاد بسیاری یکی از بهترین نسخه‌های این سری بازی به شمار می‌رفت، پس از عرضه محتویات فراوانی را به صورت بسته‌های الحاقی مختلف دریافت کرد. سه DLC مختلف به عنوان محتوای Season Pass برای این بازی عرضه شدند که بدون شک حجم و تعداد آن‌ها بسیار زیاد و قابل توجه است. با وجود اینکه بازی Far Cry New Dawn قرار است تا دنباله‌ای برای بازی Far Cry 5 باشد، اصلا دور از ذهن نیست که انتظار داشته باشیم این بازی نیز از محتویات پس از عرضه‌ی فراوانی برخوردار شود.

در طی جلسات پرس و پاسخ اخیر که میان طرفداران و سازندگان بازی برگزار شده، اطلاعات زیادی از جدیدترین نسخه از سری فارکرای در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته. در همین رابطه از کارگردان بازی درباره‌ی بسته‌های الحاقی و محتویات پس از عرضه‌ی بازی سوال شده که آیا قرار است این بازی نیز همانند نسخه‌ی پنجم بسته‌های الحاقی سه‌گانه دریافت کند یا خیر. پاسخ کارگردان بازی قابل تامل و جالب بود:

بدون شک نه! بازی‌ای که در ابتدا تولید می‌شود همه‌ی آن چیزی است که بازیکنان قرار است به آن دست یابند.

 او سپس گفت با وجود اینکه قرار نیست هیچ‌گونه محتوای پس از عرضه برای بازی ساخته شود، سازندگان محتویات جدیدی را آماده کرده‌اند که می‌توانند همچنان پس از پایان بازی و دیدن اسامی سازندگان، بازیکنان را پای بازی بنشانند و همچنان برایشان سرگرمی آفرین باشند.

Far Cry New Dawn

ماموریت‌ها و فعالیت‌های جانبی زیادی در Far Cry New Dawn انتظار بازیکنان را می‌کشند و آن‌ها می‌توانند در طی این ماموریت‌ها به مناطق مختلف ایالات متحده سفر کنند؛ مناطقی مانند سن فرنسیسکو یا خلیج بایو که می‌توانید در آنجا به دنبال منابع و امکانات مختلف بگردید و به شکار حیواناتی که صرفا مخصوص به آن منطقه هستند بپردازید. صدالبته نیز در این اماکن می‌توانید انواع و اقسام دشمنان جدید را پیدا و با آن‌ها مبارزه کنید.

این سری از مناطق، هر یک به صورت یک چالش درون بازی دیده خواهند شد و وسعتی به حد یک کیلومتر مربع خواهد داشت. صدالبته این میزان از منطقه‌ی Hope County بسیار کوچک‌تر است اما سازندگان تلاش کرده‌اند با طراحی غنی آن‌ها کاری کنند که این کاهش حجم اصلا و ابدا در طول بازی به چشم نیاید و بازیکنان همچنان برای گشت و گذار و پیدا کردن چیزهای جدید تطمیع شوند. از آنجا که بازی در یک نسخه آخرالزمانی از آمریکا جریان دارد، محیط‌های آن ویژگی‌های مختلف تازه‌ای پیدا کرده‌اند که می‌توانند به نسبت قبل سرگرم‌کننده‌تر باشند.

بازیکنان می‌توانند هر بار که دلشان بخواهد به این مناطق بازگردند و چالش‌های درون آن را با سه سطح از درجه‌ی سختی انجام دهند. بر اساس گفته‌های کارگردان بازی، این چالش‌ها مواردی هستند که باعث می‌شوند بازیکنان پس از اتمام بازی همچنان به آن مشغول باشند و از پشت کنسول‌هایشان تکان نخورند. به گفته‌ی او:

ساختن این چالش‌های اضافی، خودش یک چالش مجزا برای تیم سازنده بود. طراحی سه درجه‌ی سختی مختلف برای این چالش‌ها به علاوه‌ی منطقه‌ی Hope County و همه‌ی محتوایی که درون آن قرار گرفته کار چندان آسانی نبود و این تمام آن چیزی است که بازی جدید قرار است به گیمرها ارائه کند. از نظر ما، این چالش‌ها کاری می‌کنند که بازیکنان بعد از به اتمام رساندن خط داستانی، همچنان برای مدتی طولانی سرگرم باقی بمانند.

 بازی Far Cry New Dawn قرار است تا در پانزدهم فوریه‌ی سال جاری (۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین نسخه از سری Far Cry یوبی سافت چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده