// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

نینتندو انگلستان امروز رویدادی برای بازی های مستقل سوییچ برگزار می‌کند

براساس اخبار، نینتندو انگلستان امروز نمایشی از بازی‌های مستقل کنسول سوییچ خواهد داشت. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

نینتندو انگلستان طی توییتی اعلام کرد که در تاریخ ۲۳ ژانویه و در ساعت ۶ صبح به وقت منطقه اقیانوس آرام (امروز ۳ بهمن ساعت ۵:۳۰ عصر)، ویدیوی جدیدی از برخی آثار مستقل کنسول نینتندو سوییچ نمایش داده خواهد شد. این پخش زنده در وبسایت رسمی نینتندو و کانال‌های یوتیوب و توییچ قرار خواهد گرفت. برخی از این بازی‌های مستقل که احتمال نمایششان وجود دارد، عبارتند از: Baba Is You ،Children of Morta ،Street of Rogue ،Slay the Spire ،Windjammers 2 ،Nigh Call ،Terraria ،Treasure Stack و Dragon: Marked for Death.

ویدیوهای گذشته دایرکت نینتندو در ژانویه ۲۰۱۸ نمایشی از Dark Souls Remastered برای کنسول سوییچ و یک پورت از The World Ends With You را شامل می‌شد. سپس یک دایرکت دیگر در اوایل مارس ۲۰۱۸ متشکل از .Super Smash Bros، یک Dark Souls “Praise the Sun” Amiibo و بسته الحاقی Octo برای Splatoon 2 برگزار شد. کمی بعد دایرکت نه چندان خوش‌نام E3 نینتندو را شاهد بودیم که فقط در Super Smash Bros. Ultimate خلاصه می‌شد و با دو دایرکت مجزا از Super Smash Bros. Ultimate در آگوست و نوامبر همراه بود. البته گفتنی است که یک دایرکت از بازی Dragalia Lost وجود داشت و دایرکت سپتامبر علاوه بر معرفی بازی Animal Crossing برای کنسول سوییچ، از پورت‌های بیشتر (کلی بازی از مجموعه Final Fantasy) و اطلاعاتی از خدمات عضویت آنلاین نینتندو مثل آثار NES و سیستم ذخیره ابری خبر می‌داد.

نمایش بازی‌های مستقل انگلستان یک ویدیو دایرکت رسمی از نینتندو به نظر نمی‌رسد؛ به این جهت که زمان مشخصی از طول مراسم اعلام نشده و به جای پخش جهانی تنها روی مخاطبان بریتانیا تمرکز خواهد داشت. بسیاری از طرفداران نینتندو انتظار یک دایرکت بزرگ در ژانویه را داشتند تا در جریان جزئیات برنامه‌های ۲۰۱۹ برای سوییچ و 3DS قرار بگیرند، اما از قرار معلوم باید همچنان در انتظار بمانند. در عین حال که هنوز برای دایرکت ژانویه زمان باقی است، دیگر اکانت‌های توییتر نینتندو هنوز خبری مبنی بر این مورد منتشر نکرده‌اند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده