نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

بتسدا شایعه Free to Play شدن بازی Fallout 76 را تکذیب کرد

کمپانی بتسدا احتمال Free to Play شدن بازی Fallout 76 را که در توییتر مطرح شده بود تکذیب کرد.

در هفته اخیر صحبت‌هایی در مورد عدم عرضه نسخه فیزیکی بازی Fallout 76 اثر بتسدا (Bethesda Game Studios) در فروشگاه‌ EB Games واقع در استرالیا به گوش رسید؛ خبری که باعث شد شایعه Free to Play شدن بازی منتشر شود و این قضیه ناراحتی بعضی از دارندگان Fallout 76 را به دنبال داشت.

یکی از این افراد در اکانت توییتر خود نوشت:

اگر قرار است Fallout 76 به شکل Free to Play منتشر شود، من پولی که بابت بازی دادم را از بتسدا می‌خواهم. این دفعه چیزی مثل پرداخت ۵۰۰ اتم هم قابل قبول نیست (اشاره به ماجرای کیف بی‌کیفیتی که به دست خریداران نسخه ویژه بازی رسید و بتسدا برای معذرت‌خواهی، ۵۰۰ اتم به آن‌ها هدیه داد). به عنوان یک طرفدار قدیمی، چنین چیزی واقعاً برای من قابل پذیرش نیست.

ولی همه این صحبت‌ها خیلی زود با جواب کوتاه بتسدا به پایان رسید: «این شایعه حقیقت ندارد.»

همچنین اکانت شعبه استرالیای EB Games هم در توییت دیگری به صحبت در این زمینه پرداخت و آن را تکذیب کرد:

این صحبت‌ها کاملاً اشتباه هستند و EB Games همچنان از Fallout 76 پشتیبانی و آن را در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خود عرضه می‌کند، چه به صورت نو و چه دست دوم. همچنین طرفداران بازی می‌توانند نسخه مخصوص بازی با عنوان Tricentennial Edition را هم با قیمت ۷۹.۹۵ دلار تهیه کنند.

هرچند بحث در مورد Free to Play شدن فال اوت 76 تنها به خاطر اتمام موجودی آن در یک فروشگاه ‌‌خنده‌دار به نظر می‌رسد، ولی اتفاقات پیرامون بازی از کیفیت پایین آن تا فروش نه‌چندان جالب در مقایسه با نسخه‌های قبلی به شکلی بوده‌اند که حتی چنین موضوع ساده‌ای هم می‌تواند باعث ایجاد این نوع شایعات شود.

البته این روزها بتسدا با ارائه آپدیت‌های مختلف و رفع مشکلات بازی در تلاش است کیفیت فال اوت 76 را به تدریج بهبود دهد و بازی را به اثری مطلوب هواداران تبدیل کند و باید دید در نهایت تا چه حد موفق می‌شود دل علاقمندان فال اوت را به دست آورد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده