// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

اطلاعاتی از داستان بازی Power Rangers: Battle for the Grid منتشر شد

سازندگان Power Rangers: Battle for the Grid در جریان مصاحبه‌ای اطلاعاتی از داستان بازی مبارزه ای جدید پاور رنجرز منتشر کردند.

هفته گذشته پس از انتشار شایعاتی، بالاخره بازی Power Rangers: Battle for the Grid معرفی شد اما موضوعی که سازندگان به آن اشاره‌ای نداشتند، جزئيات بخش داستانی آن بود. در آن زمان سازندگان گفتند که مکانیزم بازی طوری طراحی می‌شود که بازیکنان تازه‌وارد به سبک مبارزه‌ای نیز بتوانند از آن لذت ببرند؛ در حالی که بازی مذکور قرار است تجربه‌ای همانند سری بازی‌های Marvel vs Capcom را به کاربران القا کند. با توجه به این موضوع می‌توان احتمال داد که بازی یاد شده در سبک دوبعدی تگ فایت یا همان Tag Team Fighting در دست ساخت قرار دارد. همچنین مشخص شد که بازی مذکور روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ از سیستم کراس پلی (Cross Play) بهره‌مند است؛ ضمن اینکه کاراکترهای مختلف پاور رنجرز از دوره‌های مختلف در این بازی حضور خواهند داشت. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اطلاعاتی از داستان این بازی منتشر کرده‌اند.

وب‌سایت دوال شاکرز در مصاحبه‌ای که با جسی چری، مدیر ارشد محصولات کمپانی ان‌وی (nWay)، داشته است در مورد Power Rangers: Battle for the Grid پرسش‌هایی مطرح کرد. در حالی که جسی نتوانست اطلاعات زیادی از بخش داستانی در میان بگذارد اما در ادامه خاطر نشان کرد که «بله، این بازی بخش داستانی خواهد داشت.»

Power Rangers: Battle for the Grid

همچنین وی افزود که کاربران در قسمت داستانی می‌توانند بخش‌های مختلف روایت داستانی این بازی را به یکدیگر متصل کنند. سال گذشته میلادی، به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه پاور رنجرز، یک رویداد کراس اور با نام Shattered Grid برگزار شد. Lord Drakkon، نسخه شیطانی کاراکتر Mighty Morphin Green Ranger Tommy Oliver که از بازه زمانی دیگری احضار شده بود، در واقع کاراکتر پلید اصلی این رویداد به شمار می‌رفت. حال سازندگان در جریان این مصاحبه خاطرنشان کردند که Lord Drakkon هم به عنوان کاراکتر منفی در این بازی مبارزه‌ای حضور خواهد داشت.

با اینکه نام و حتی کاراکتر پلید این بازی شباهت زیادی به رویداد Sattered Grid در سال ۲۰۱۸ دارد، اما گویا وقایع داستان Power Rangers: Battle for Grid تفاوت زیادی با رویداد پیشین خواهد داشت. با اینکه جسی بیشتر مواقع به این موضوع اشاره داشت که «در آینده اطلاعات بیشتری از این بازی در میان خواهد گذاشت» اما در پاسخ‌های وی در مورد داستان بازی توانستیم اطلاعات جالبی کسب کنیم. سازنده این بازی در جواب به این سوال که داستان بازی تا چه اندازه‌ای با ریشه‌های اصلی Power Rangers ارتباط دارد، گفت:

در مورد اینکه ما چه محتوایی را برای طرفداران Power Rangers آماده کرده‌ایم، باید گفت که برنامه ما همانند پروژه‌های پیشین صورت می‌گیرد و ما قصد داریم که دوره‌های مختلف داستانی مجموعه پاور رنجرز را گرد هم بیاوریم. در واقع هدف ما این است که کسانی که حالا به هر دلیلی نتوانستند در دروه‌های مختلف، داستان پاور رنجرز را دنبال کنند یا دیگر امکان تماشا کردنش برای آنها فراهم نشده است با Power Rangers: Battle for the Grid بتوانند مروری بر آنها داشته باشند. همچنین ما قصد داریم در کنار محتوای داستانی یاد شده طرفداران را با المان‌های جدیدی نیز آشنا کنیم.

Power Rangers: Battle for the Grid

سازندگان در جریان این مصاحبه همچنین اطلاعاتی از کاراکترهای این بازی منتشر کردند. جسی با اشاره به اینکه آنها از بازی Power Rangers: Legacy Wars چه درس‌هایی گرفته‌اند گفت که حال می‌دانند که بازیکنان به چه نوع کاراکترهایی علاقه‌مند هستند. وی در ادامه همچنین اشاره کرد که قصد دارند با راه‌های مختلفی طرفداران را غافل‌گیر کنند. وی اما به سوال‌هایی در مورد حضور صداپیشگان از سری‌های پیشین و Zords در داستان Power Rangers: Battle for the Grids پاسخ نداد و گفت:

من در حال حاضر در مورد حضور یا عدم حضور کاراکترهای پیشین نمی‌توانم اطلاعاتی در میان بگذارم ولی در آینده منتظر انتشار اطلاعات جدید باشید.

گویا سازندگان این بازی یعنی استودیو‌های ان‌وی، هاسبرو (Hasbro) و لاینز گیت (Lionsgate) به جای اینکه اطلاعات بیشتری از داستان بازی در میان بگذارند، ترجیح می‌دهند که گیم پلی Power Rangers: Battle for the Grid را به معرض نمایش قرار دهند. در صحبت‌هایی که دوال شاکرز با جسی داشت مشخص شد که بازی مبارزه‌ای یاد شده پورت موبایل نخواهد داشت و برای دستگاه‌های آیفون و اندروید منتشر نخواهد شد.

بازی Power Rangers: Battle for the Grid در تاریخ نامعلومی از آوریل (فروردین یا اردیبهشت ۹۸) به صورت دیجیتالی برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. گفتنی است که بازی مذکور برای پی سی نیز در دست ساخت قرار دارد و پس از تاریخ یاد شده در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی Power Rangers: Battle for the Grid مراجعه کنید یا اینکه در پایین نگاهی به تریلر معرفی آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی مبارزه‌ای پاور رنجرز با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده