// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ندررلم به دنبال قابلیت کراس پلتفرم برای بازی Mortal Kombat 11

درک کیرتزیک، طراح بازی Mortal kombat 11، در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده است که استودیو ندررلم به‌دنبال اعمال ویژگی کراس پلی برای بازی Mortal Kombat 11 است.

از زمان معرفی بازی Mortal Kombat 11، شور و هیجان بی‌شماری در هواداران بازی‌های مبارزه‌ای به‌وجود آمد. این شور و هیجان با معرفی کامل بازی و نمایش گیم‌پلی مورتال کامبت 11 به اوج خود رسید. در این میان هواداران بازی دوست دارند استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، با اعمال ویژگی کراس پلی به تمامی کاربران بازی اجازه دهد درکنار یکدیگر بازی مورد علاقه‌ی خود را تجربه کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یکی از خبرنگاران WCCFTech در نشست خبری لندن از درک کیرتزیک، طراح بازی Mortal Kombat 11، پرسیده بود که آیا این بازی از کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. اطلاعات منتشر شده تا اندازه‌ای نیستند که بتوان در موردشان صحبت کرد، اما وی در جواب گفته است که کراس پلی موردی است که تیم سازنده به آن توجه دارد و امیدوار است در آینده شاهدش باشیم.

علاوه‌بر این GameRevolution مصاحبه‌ای را با ترور تراوب، تهیه کننده بازی Mortal Kombat 11، انجام داده است و وی در مورد نسخه‌ی نینتندو سوییچ و تایید این بازی برای کنسول هیبریدی نینتندو اعلام کرده است:

ما در تلاش هستیم تا به بیشترین حد مخاطبان دست پیدا کنیم. از این رو ما از این فرصت استفاده کردیم.

قطعا وجود کراس پلی می‌تواند به موفقیت این بازی کمک کند و کاربران، بدون توجه به پلتفرمی که بازی را روی آن خریداری کرده‌اند، می‌توانند در کنار یکدیگر مورتال کامبت 11 را تجربه کنند. از طرفی با وجود کراس پلی بازی‌هایی نظیر Fortnite و Rocket League میان تمامی پلتفرم‌ها، وجود این ویژگی در Mortal Kombat 11 آن‌چنان دور از ذهن نیست. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا کراس پلی میان تمامی پلتفرم‌ها به بازی Mortal Kombat 11 اضافه خواهد شد؟ بازی مورتال کامبت 11 در تاریخ سه اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده