// سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ عرضه بازی Yakuza Kiwami برای کامپیوتر مشخص شد

کمپانی سگا در صفحه‌ی استیم بازی Yakuza Kiwami اعلام کرده است که این اثر در تاریخ ۳۰ بهمن ماه عرضه می شود.

کمپانی سگا در گذشته بازی Yakuza 0 را برای کاربران کامپیوتر و شبکه استیم در دسترس قرار داده بود. اکنون دغدغه‌ی کاربران استیم این است که بازی Yakuza Kiwami یا حتی Yakuza Kiwami 2 در چه زمانی برای پی سی عرضه می‌شود.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا یک گیف از بازی Yakuza Kiwami را در صفحه‌ی استیم این اثر منتشر کرده است. با نگاه دقیق به این گیف متوجه تاریخ انتشار بازی خواهیم شد. بازی Yakuza Kiwami در تاریخ ۳۰ بهمن ماه (۱۹ فوریه) برای استیم عرضه می‌شود. داستان بازی یاکوزا کیوامی در سال ۱۹۹۵ روایت می‌شود؛ جایی که کازوما کریو ملقب به Dragon of Dojima قتل رئیس یکی از خانواده‌های یاکوزا را بر عهده می‌گیرد تا از آکیرا نیشیکیاما، برادر قسم خورده‌اش، محافظت کند.

بازی Yakuza Kiwami توانست از زومجی نمره‌ی ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Yakuza Kiwami را می‌توان یک بازسازی با ارزش از اولین نسخه سری یاکوزا دانست. با اینکه این بازی از مشکلات و محدودیت‌هایی رنج می‌برد ولی در کنار آن، شاهد یک دنیای بسیار غنی و پر محتوا هستیم که در جریان آن می‌توانید انواع و اقسام فعالیت‌های مختلف را انجام داده و لذت ببرید. در کنار این موارد، گرافیک بازی نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته و می‌توان آن را هم‌رده سایر بازی‌های نسل هشتمی دانست.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده