نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: دومین صدرنشینی متوالی New Super Mario Bros. U Deluxe

در هفته منتهی به ۲۹ دی، بازی New Super Mario Bros. U Deluxe با وجود انتشار یک بازی بزرگ جدید، برای دومین بار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت.

کم کم فصل انتشار بازی‌های بزرگ و با‌کیفیت سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و به همین دلیل باید منتظر تغییر و تحولات زیادی در جدول فروش هفتگی انگلستان هم باشیم. در هفته‌ای که گذشت، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شد که یکی از بازی‌های مورد‌انتظار سال بود و با اینکه نتوانست در هفته اول انتشار در صدر جدول فروش هفتگی قرار بگیرد، اما کارش را در رتبه خوب دوم آغاز کرد. صدرنشین این هفته جدول درست مانند هفته گذشته، بازی New Super Mario Bros. U Deluxe است که فروش خوبی را تجربه می‌کند و باید دید تا چه زمانی قادر خواهد بود رتبه اولش را حفظ کند. 

اما در رتبه سوم جدول این هفته، درست مثل هفته پیش شاهد بازی Red Dead Redemption 2 هستیم؛ ساخته راک‌استار چند هفته‌ای صدرنشین جدول فروش هفتگی بود اما این جایگاه را از دست داد و فعلا دو هفته است که در رتبه سوم قرار می‌گیرد. رتبه چهارم جدول این هفته هم نسبت به هفته پیش بدون تغییر باقی مانده و Call of Duty: Black Ops 4 کماکان در این رتبه دیده می‌شود. اما انتشار نسخه جدید ایس کامبت، باعث شده تا فیفا 19 که هفته پیش در رتبه دوم قرار داشت، سقوطی سه پله‌ای را تجربه کند و در رتبه پنجم قرار بگیرد؛ رتبه‌ای که هفته پیش در اختیار بازی Super Smash Bros. Ultimate بود و با قرار گرفتن فیفا 19 در آن، این بازی مبارزه‌ای نینتندو سوییچ هم یک پله سقوط داشته و این هفته در رتبه شِشُم دیده می‌شود. 

Ace Combat 7: Skies Unknown

دیگر بازی نینتندو یعنی Mario Kart 8 Deluxe هم شرایط مشابهی با سوپر اسمش داشته و با یک پله سقوط نسبت به هفته پیش، در رتبه هفتم قرار گرفته است. GTA V هفته پیش با صعودی هشت پله‌ای پس از مدت‌ها مجددا وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شد و در رتبه هشتم قرار گرفت و خب این هفته هم موفق شده مجددا این رتبه را حفظ کند که با در نظر گرفتن مدت زمان زیادی که از انتشار این بازی می‌گذرد، می‌توان آن را عملکرد خیلی خوبی دانست. در رتبه نهم جدول شاهد بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هستیم که دو پله صعود را تجربه کرده و رتبه دهم جدول هم در اختیار بازی Spyro Reignited Trilogy است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۲۹ دی (۱۹ ژانویه) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-New Super Mario Bros. U Deluxeدومین صدرنشینی متوالی
۲-Ace Combat 7: Skies Unknownهفته اول انتشار
۳۳Red Dead Redemption 2حفظ رتبه هفته قبل
۴۴Call of Duty: Black Ops 4حفظ رتبه هفته قبل
۵۲FIFA 19-
۶۵Super Smash Bros. Ultimate-
۷۶Mario Kart 8 Deluxe-
۸۸Grand Theft Auto Vحفظ رتبه هفته قبل
۹۱۱Crash Bandicoot N. Sane Trilogy-
۱۰۱۳Spyro Reignited Trilogy-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده