// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

تبدیل نینتندو گیم کیوب به داک سوییچ توسط یکی از طرفداران

به تازگی شخصی موفق شده با استفاده از کنسول گیم کیوب، یک داک برای کنسول سوییچ خود درست کند که کنترلرهای آن نیز به درستی کار می‌کنند.

جامعه‌ی طرفداران Nintendo همیشه پر است از افرادی که با نوآوری و ذوق بالای خود سعی در ساخت یا شخصی سازی کنسول‌ها یا به اصطلاح ماد کردن آن‌ها، برای یک منظور خاص دارند. تنوع این نوآوری‌ها را می‌توان از تغییر تم و پوسته‌ی کنترلر Joy Con به سبک بازی Kingdom Hearts، تا تبدیل تلویزیون خانگی به کنسول نینتندو سوییچی غول‌پیکر، دسته بندی کرد. برخی نیز پا را فراتر گذاشته و اقدامات دیوانه‌واری انجام می‌دهند؛ مانند شخصی که به تازگی توانسته شکافی در کنسول نینتندو گیم کیوب خود ایجاد و آن را با موفقیت به یک داک یا نگهدارنده برای نینتندو سوییچ خود تبدیل کند. این اقدام خلاقانه توسط فردی با نام کاربری Littlewolf128 در وب‌سایت ردیت و زیر‌بخش نینتندو سوییچ انجام گرفته که می‌توانید تصویری را که توسط وی در این سایت به‌صورت پست گذاشته شده در زیر مشاهده کنید:

Nintendo Switch GameCube

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، یک کنسول نینتندو GameCube به رنگ نارنجی موجود است که دارای دو کنترلر سیمی، دو گیرنده‌ی کنترلر بی‌سیم از نوع Wavebird و یک کنسول نینتندو سوییچ است که درست در میانه‌ی کیوب قرار گرفته و ظاهری عجیب اما بسیار خلاقانه به این کنسول جدید و دست‌ساز می‌دهد. علاوه بر این‌که این کنسول دست‌ساز و ماد شده، می‌تواند از نظر بعضی‌ها جزو زیباترین نسخه‌های دست ساز از جدیدترین کنسول نینتندو، یعنی سوییچ باشد، بر اساس یک سری اهداف عملی نیز ساخته شده است. بر اساس گفته‌ی سازنده‌، پورت‌های جلویی آن به درستی کار می‌کنند. به بیان دیگر شما برای بازی کردن با این کنسول نیاز نیست که از دانگل یا هرنوع دیگری از تجهیزات جانبی استفاده کنید. سازنده‌ی این دستگاه همچنین ادعا کرده که پیش از ساخت آن هیچ تجربه‌ی خاصی در مادینگ و شخصی‌سازی نداشته و هرکس دیگری نیز ممکن است بتواند این طرح را روی دستگاه خود پیاده کند.

نظر شما در مورد این کنسول دست‌ساز خانگی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده