// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

جزئیاتی از محتویات آینده حالت زامبی COD: Black Ops 4 منتشر شد

استودیو تری آرک اعلام کرده است که در آینده قابلیت توقف بازی به حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه خواهد شد.

حالت زامبی را می‌توان یکی از پرمخاطب‌ترین حالت‌های سری Call of Duty دانست. از طرفی کاربران از نسخه Call of Duty: World at War یکی از ویژگی‌هایی که خواهان اضافه شدنش به‌حالت زامبی بودند، قابلیت توقف بازی (Pause) بود. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، به‌مناسبت جشن گرفتن ۱۱۵ روز (اسم گذاری این روز پس از المانی که در حالت زامبی بلک اوپس 4 باعث شیوع زامبی‌ها شده بود، اتفاق افتاد) جزئیاتی از محتویات‌ آینده حالت زامبی COD: Black Ops 4 منتشر شده است.

اولین مورد اضافه شدن ویژگی توقف بازی است و میزبان بازی‌ها می‌تواند بازی را متوقف کند. در ادامه استودیو تری آرک اطلاعات بیشتری را از فرقه‌ها (Factions) در حالت زامبی منتشر کرد. فرقه‌ها یکی از مواردی بود که در گذشته معرفی شد. حال مشخص شده است که پس از اضافه شدن فرقه‌ها به حالت زامبی، بازیکنان باید ۱۲ چالش خاص را کامل کنند. با کامل کردن این چالش‌ها المان‌های شخصی‌سازی کاراکتر و موارد دیگری به‌عنوان پاداش به بازیکنان اهدا می‌شود.

البته دو مورد ذکر شده تنها بخش جزئی‌ای از محتویات آینده بازی Call of Duty: Black Ops 4 و حالت زامبی هستند. از دیگر محتویات می‌توان به حالت جدید Host Migration و چالش‌های جدید Gauntlet اشاره کرد. کاربران برای مطالعه‌ی جزئیات کامل محتویات آینده حالت زامبی می‌توانند به اینجا مراجعه کنند. متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری برای محتویات ذکر شده در نظر گرفته نشده است. با این‌حال می‌دانیم که چه محتویاتی برای این حالت پر طرفدار در نظر گرفته شده است.

از دیگر اخبار بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم می‌توان به رویداد رایگان شدن حالت بلک‌اوت اشاره کرد. بازیکنان از ۲۷ دی ماه می‌توانند به‌مدت یک هفته حالت ‌‌Blackout بازی COD: Black Ops 4 را به‌صورت رایگان روی پلتفرم مورد نظرشان تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده