// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵

احتمال اضافه شدن کاراکترهای بیشتر به بازی Mario Tennis Aces

یکی از کاربران با جست‌وجو در فایل‌های بازی Mario Tennis Aces متوجه حضور کاراکترهایی شده است که احتمالا در آینده به این بازی اضافه می‌شوند.

سال گذشته میلادی بازی Mario Tennis Aces روانه‌ی بازار شد تا علاقه‌مندان به این مجموعه بتوانند جدیدترین نسخه از Mario Tennis را روی کنسول نینتندو سوییچ تجربه کنند. همچنین پس از عرضه‌ی این بازی برای این کنسول، کمپانی نینتندو با انتشار کاراکترهای جدید سعی کرد تجربیات متنوع‌تری را در دسترس کاربران قرار بدهد. تا به امروز Shy Guy، Birdo، Koopa Paratroopa و Petey Piranha به لیست کاراکترهای بازی اضافه شده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران بازی Mario Tennis Aces با گشت‌وگذار در فایل‌های بازی متوجه حضور کاراکترهای جدیدی شده است. با توجه به محتویات کشف شده، لینک، قهرمان مجموعه The Legend of Zelda، به بازی Mario Tennis Aces اضافه خواهد شد. همچنین مشخص شده است که لباس دارک لینک و Champion's Tunic هم برای بازی در نظر گرفته شده است و بازیکنان می‌توانند این دو لباس را برای لینک آزاد کنند. از دیگر کاراکترهایی که در جریان جست‌وجو در فایل‌های بازی فاش شده است، می‌توان به بیبی ماریو (Baby Mario) اشاره کرد.

در ادامه حساب کاربری توییتر MarioTennisClub که یک حساب کاربری طرفداری است، اعلام کرد که فایل‌های کشف شده بدین معنی نیست که حتما کاراکترهای ذکر شده و محتویات مورد نظر به‌بازی اضافه خواهند شد. با این‌حال اگه نینتندو قصد دارد محتوای جدیدی برای بازی Mario Tennis Aces معرفی کند، حال بهترین زمان برای آن است. هم‌اکنون مسابقات تنیس Australian Open که یکی از بزرگ‌ترین مسابقات است، در حال برگزاری است و نینتندو با این کار می‌تواند نظر هواداران تنیس را به‌خود جذب کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده